Millainen oli tilanne kun kohtasit ulkomaalaisen puolisosi vanhemmat.
Itse tapasin ensi treffeillä kun korealainen vaimoni luuli, että vanhemmat ei ole kotona. Jouduin sitten syämään ja juomaan heidän kanssaan.
Kommentit (22)
Anoppi tuli häihin suoraan. Appiukon tapasin kun olimme Yhdysvalloissa käymässä. Hyvin minut otettiin vastaan, vaikka varmasti toivoivat, että poika löytäisi amerikkalaisen vaimon, joka asuisi lähempänä.
Olen tavannut vain hlökohtaisesti vain anopin. Sen mitä nyt burkan alta näki.
En ole tavannut enkä välttämättä tapaakaan. Mies ei ole paljoa tekemisissä vanhempiensa kanssa eivätkä he puhu lainkaan englantia.
Puolisoni isä oli jo kuollut. Äidin ja äidin uuden kumppanin tapasin hänen kotonaan. Katseltiin puolisoni lapsuusajan valokuvia ja juotiin kahvia.
Kertoisitteko vastaajat myös, että mistä maasta puolisonne on kotoisin?
Tapasin japanilaisen appiukkoni ensimmäisen kerran, kun hän tuli hakemaan meitä lentokentältä. Anopin tapasin heidän kotonaan häitämme edeltävänä päivänä. Oikein mukavia ihmisiä, vaikkeivät puhuneet sanaakaan englantia. Vaimo oli onneksi hyvä tulkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
On muuten aika karua, että et saa koskaan tietää, miltä anoppi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai miniä voi nähdä anoppinsa. Naiset keskenään voivat olla ilman burkaa. Tilanne on toinen, jos kyseessä on vävy, mutta eihän suomalainen perusluterilainen mies mene naimisiin musliminaisen kanssa. Ainakin hyvin epätodennäköistä.
Olin saksal. poikakaverini kanssa matkalla messuille (kummankin meistä töiden takia) ja puoleksi tunniksi pysähdyttiin hänen vanhempiensa luona, ilmoittamatta etukäteen. Myöhemmin ymmärsin, että se oli oikein, sillä anoppini (silloin vielä tuleva anoppini) tsemppasi ja hätäili ja stressasi aina hirvittävästi kun joku oli tulossa käymään. Anoppi oli etäisen ystävällinen, appi murahteli. Kahvit juotuamme jatkoimme matkaa messuille.
Vierailija kirjoitti:
Olisit nostanut sitä burkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karumpaa on se että tietää miltä anoppi kuulostaa....
Muistan kuinka piti käyttää burkhaa, suvun miehet polttomerkitsivät minut heille kuuluvaksi ja perheen matriarkka suoritti mutilaation ja minut ommeltiin kiinni.
Nyt asumme idyllisessä kerrostalokaksiossa merirastilassa ja meillä on kaksi lasta.
Mut kutsuttiin tapaninpäivänä miehen vanhempien luo cocktailkutsuille. Oltiin seurusteltu puoli vuotta. Mies on britti ja tulee varsin erilaisesta taustasta kuin minä.
Mullakin brittimies, tapasin appivanhemmat ekaa kertaa illallisella ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka piti käyttää burkhaa, suvun miehet polttomerkitsivät minut heille kuuluvaksi ja perheen matriarkka suoritti mutilaation ja minut ommeltiin kiinni.
Nyt asumme idyllisessä kerrostalokaksiossa merirastilassa ja meillä on kaksi lasta.
Tää ois ollut kiinnostava ketju jollei jonkun urpon olisi taas ollut pakko tulla keskimään rassefantasioitaan.
En ymmärrä koko kysymystä.. Pitäisikö se olla sen kummempi kohtaaminen kun kotimaisten kanssa. Kuka metsäläinen tämmöstä kyselee ja miksi.
Rikastuin...
Appiukko oli navetan takana nu$$imassa pässiä.
Kiihotuin niin, että kihlasin sen pässin.
Tapasin thaimaalaisen vaimoni vanhemmat heidän kotikylässään. Jotain siinä hieman hymyiltiin puolin ja toisin. Appi oli osaavinaan englantia ja puhui paljon josta ymmärsin hyvin vähän.
Olihan se surullista tavata heidät hautuumaalla, mutta elämä jatkuu.