Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Orpo yllättyy jälkeen! Hups, kevensin omaa verotustani

Vierailija
15.09.2023 |

Tekevälle sattuu!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jälleen, hupsista keikkaa.

Vierailija
2/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri varmaan yllättyy joka aamu. Kas vaan, tältäkö minä näytän. Oho, olen pääministeri. En olisi uskonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat kevensi omaa verotustaan reilusti, monille tuhansien verohelpotukset. Köyhiltä leikataan, pienituloiset ei saa mitään ja keskituloiset jotain muruja/pennosia.

Medialle tämä myydään, pieni ja keskituloisten suurena voittona, ihan kirkkain silmin. Kuinka tyhmiä voi ihmiset olla tässä maassa, kyllä kannatti persujakin äänestää vai mitä duunari, fiksu veto.

Vierailija
4/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orppo on kova poika ällistyyn.

Vierailija
5/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Annika Saarikko että Antti Lindman jauhottivat Orpon perusteellisesti. Mies ei näytä osaavan edes hävetä.

Vierailija
6/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri varmaan yllättyy joka aamu. Kas vaan, tältäkö minä näytän. Oho, olen pääministeri. En olisi uskonut.

Ei kukaan olisi uskonut! Mies jolla ei ole yhtään karismaa.

Vierailija
7/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri: 😯😲😮

Vierailija
8/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS KYSYI Veronmaksajien Keskusliitosta, kumpi on oikeassa, Orpo vai Lindtman. Lindtman viittasi A-Talkissa juuri Veronmaksajien laskelmiin.

Oikeastaan molemmat ovat oikeassa, vastaa Veronmaksajain Keskusliiton toimitusjohtaja Teemu Lehtinen.

Suurituloisimmassa päässä kevenemä johtuu väliaikaisesta solidaarisuusverosta, joka olisi päättynyt Sanna Marinin (sd) hallituksen päätöksin tähän vuoteen eli ensi vuonna sitä ei olisi peritty enää ollenkaan, Lehtinen huomauttaa.

Orpon hallitus jatkaa solidaarisuusveroa yli 150000 euroa vuodessa ansaitsevien osalta.

Vierailija
9/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IS KYSYI Veronmaksajien Keskusliitosta, kumpi on oikeassa, Orpo vai Lindtman. Lindtman viittasi A-Talkissa juuri Veronmaksajien laskelmiin.

Oikeastaan molemmat ovat oikeassa, vastaa Veronmaksajain Keskusliiton toimitusjohtaja Teemu Lehtinen.

Suurituloisimmassa päässä kevenemä johtuu väliaikaisesta solidaarisuusverosta, joka olisi päättynyt Sanna Marinin (sd) hallituksen päätöksin tähän vuoteen eli ensi vuonna sitä ei olisi peritty enää ollenkaan, Lehtinen huomauttaa.

Orpon hallitus jatkaa solidaarisuusveroa yli 150000 euroa vuodessa ansaitsevien osalta.

Niin, nyt vain pitäisi kysyä että miksi Marinin hallitus tekisi päätöksiä lakiin, joka on säädetty 2013 määräaikaiseksi ja päättymään ensi vuonna? Eli "hieman" kaasuvalotusta tuossa jutussa. Ei Marinin hallitus ole tehnyt päätöksiä tuohon lakiin.

Vierailija
10/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, jolta on johtajuus hukassa.

Vierailija
11/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

saarikko ylitti itsensä olisi ollut ministerinä yhtä tomeraa silloin kävi kaikki viisikon sekoilut.  olen n. koklainen mutta orvon muka tietämättömyys  alkoi pelottamaan. UUDET VAALIT JA PERSUT HOITAMAAN. ei tajuu sannikaan mitään as politiikasta jos yrittää säästää omaan 10000e jo rankaistaan. kas kun rakennusteollisuuden miehet eivät viä noita saunan taakse.

Vierailija
12/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko hallitus on yksi iso vitsi, joka ei naurata ketään koska on niin säälittävä.

Vierailija
13/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä Annika Saarikko että Antti Lindman jauhottivat Orpon perusteellisesti. Mies ei näytä osaavan edes hävetä.

Onko jauhojengiin liittynyt lisää väkeä?

Vierailija
14/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jälleen, hupsista keikkaa.

Se oli vahinko, korjaan tilanteen.

Poistan veronkevennykset.

Orpo

Vierailija
15/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka syntynyt valehtelemaan?

Vierailija
16/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisen tyhmiä kirjoitti:

saarikko ylitti itsensä olisi ollut ministerinä yhtä tomeraa silloin kävi kaikki viisikon sekoilut.  olen n. koklainen mutta orvon muka tietämättömyys  alkoi pelottamaan. UUDET VAALIT JA PERSUT HOITAMAAN. ei tajuu sannikaan mitään as politiikasta jos yrittää säästää omaan 10000e jo rankaistaan. kas kun rakennusteollisuuden miehet eivät viä noita saunan taakse.

Paras Saarikon esiintyminen ikinä. Oiisipa aikaisemmim ollut tuollainen!

Vierailija
17/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jauhojengiin liittynyt lisää väkeä?

Demarit jauhottaa jälleen!

Vierailija
18/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpolla on niin paljon rahaa, ettei millään voi muistaa kuinka paljon ja mitä veroja maksaa, ilmeisesti verotus ei tunnu missään, kun ei edes tiedä maksaako jotain veroa vai ei.

Vierailija
19/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyri,

Sun Puudelisi koulutus on pahasti kesken. Petteri-puudeli taitaa kyllä olla hidas oppimaan.

Vierailija
20/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yllättyy kokoomusväki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan