Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko anoppilassasi " outoja" joulunviettotapoja? Mun anoppi stressaa nin hirveesti, etta on kiukkuinen koko ajan. Ei kuitenkaan anna auttaa. On todella

Vierailija
23.12.2006 |

erikoinen persoona ja ei tosiaan ota apua vastaan. Huoh.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lapsuudenkodissani pöydät notkuivat herkkuja.

Vierailija
2/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi makaronilaatikko :) Minusta se on hassu jouluruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa. Ei ole mitään traditioita, juhlan tunnusta nyt puhumattakaan. Kaikki on heidän mielestään hienostelua. Ekan kerran kun olin siellä, ni menin sanattomaksi niistä tavoista tai lähinnä niiden puutteesta. Joulupöytään läiskästään kaikki esille muovirasioissa tms missä sattuu, kun on syöty ni painutaan TV ääreen eikä odoteta että muut ovat syöneet. En ole mikään hienohelma, mutta tuo on kyllä huippua. Voitte arvata, että haluanko olla siellä jouluja......en.

Vierailija
4/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun meillä lapsia, niin ukit ja mummot tulee meille aina aatoksi. Tästä käytiin aikanaan vääntöä, mutta mies oli vanhemmilleen ehdoton, lasten kanssa ei montaa paikkaa aleta koluamaan aattona. Nyt sitä selvästi nyppii se, kun ei saa tehdä joulusafkoja itse vaan " joutuu" olemaan vieraana ja istumaan valmiiseen joulupöytään :) Itsekin tykkään ruuanlaitosta, joten mulle tuo ei sinällään ole rasite olla emäntänä ja osan ostan valmiina ihan ilman paineita. Sekin tietty on väärin/laiskuutta anopin mielestä, lapsuudenkodissani taas normaali käytäntö, haluttiin keskittyä oleiluun eikä keittiössä ähräämiseen. Niin on erilaisia ihmisia maailmassa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi