Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän puolen isovanhemmat jäävät usein etäisiksi lapsille. Näin katkaiset katkeruuden kierteen

Vierailija
15.09.2023 |

"Perheen äiti voisi vähentää kilpailutilannetta ja jännitettä huolehtimalla yhteydenpidosta myös isän puolen isovanhempiin.

Äiti voisi kannustaa appivanhempiaan luomaan suhdetta lapsiin. Jos perheen isä on huono pitämään yhteyttä vanhempiinsa, he jäävät helposti sivuun."

Niin naiset, hoitakaa se yhteydenpito myös miehen sukuun. Teidän vastuuulla!

https://kaksplus.fi/vanhemmuus/ei-meita-kuitenkaan-haluta-isan-puolen-i…

Kommentit (232)

Vierailija
221/232 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paitsi että äidit, nämä vaimot ja miniät saattavat jarrutella ja estää miehensä ja lastensa yhteydenpidon miehen vanhempiin." 

No eikä yritä. Ellei ne miehen vanhemmat ole jotain sekopäitä ja vahingollisia, joille ei lapsia uskalla jättää. Sama toki pätee myös sen naisen vanhempiin, hankalien tyyppien kanssa ollaan vähemmän yhteyksissä. 

Vierailija
222/232 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun x- anoppini Seija lyttäsi oman poikansa sekä miniänsä eli minut. Miniän lapsi ei ollut mitään , tyttärien lapset kyllä. Anoppi oli varsinainen juoruaja, utelias , joka löysi jokaisesta huonoa puhuttavaa. Nauroi ivallisesti meidän perheelle . Kasvatti pojastaan narsistin jonka lapset eivät pidä isäänsä yhteyttä. Anoppi oli sairaan kateellinen, omahyväinen, ivapiikki joka nauroi silloin kun toisella meni huonosti. Kateus poikansa perheeseen oli silmin kosketeltavaa. Ällöttivin akka jonka olen koskaan tuntenut, ikinä. Säälittävä läslisäkki joka pillittää kun tulee tosipaikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/232 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun oli pakko pyytää mieheltä että sanoo anopille ettei soittaisi mulle niin usein. En jaksa jaaritella.

Ja miehesi teki työtä käskettyä? Itselläsi ei ollut kanttia sanoa? Kuulostat minäminä ihmiseltä. Ei kai se kauhea ponnistus ole jos vähän aikaa "jaarittelee".

Pientä joustoa kehiin.

Mä sanoin anopille, että ei tarvitse soitella (eikä käydä) päivittäin. Ilkeän anopin seura ei kiinnostanut. Mun sanomisesta ei ollut mitään hyötyä, kun jatkuvasta soittelusta/vierailusta ei ollut anopille mitään vaivaa. Ei loppunut vaikka mies sanoi. Puhelimessa estoon ja ruvettiin olemaan kotona lukkojen takana (asutaan okt:ssa) kun eukko ei muuten ymmärtänyt, että seura ei kiinnosta. Kiersi taloa ja koputteli ikkunoihin, kun ovi ei avautunut.

Voiko noin sairaita miniöitä oikeasti olla ja miehet nöyrösti kestävät nalkuttVan vaimon jolle ei miehen tausta kelpaa.

Ai niin, täällähän kaikki naiset ovat naineet alaspäin kun itse rikkaampia ja paremmasta suvusta.  Miestä pitää nöyryyttää päivittäin muistuttamalla ,  lähet muovikassis kanssa äitis luo jos se sivistymätön nainen tulee meille 

Vierailija
224/232 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun x- anoppini Seija lyttäsi oman poikansa sekä miniänsä eli minut. Miniän lapsi ei ollut mitään , tyttärien lapset kyllä. Anoppi oli varsinainen juoruaja, utelias , joka löysi jokaisesta huonoa puhuttavaa. Nauroi ivallisesti meidän perheelle . Kasvatti pojastaan narsistin jonka lapset eivät pidä isäänsä yhteyttä. Anoppi oli sairaan kateellinen, omahyväinen, ivapiikki joka nauroi silloin kun toisella meni huonosti. Kateus poikansa perheeseen oli silmin kosketeltavaa. Ällöttivin akka jonka olen koskaan tuntenut, ikinä. Säälittävä läslisäkki joka pillittää kun tulee tosipaikka. 

Et voi kovin hyvin.  Onko jo vaihtarit menossa? Apua tarvisit.

Vierailija
225/232 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät mitään harkintaa käytä puolisoa valitessaan?  Naidaan se naapurinpoika ja rakennetaan talo omien ja appivanhempien  talojen väliin ja sitten aloitetAaan rähinät.

Lapseni kuin puolisoidensa elämät on kaukana kumpienkin vanhemmista.   Niin on hyvä kun ollut älliä lähteä kotikyliltä ja kotilähiöstä pois.

Vierailija
226/232 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi mies pitää yhteyttä sukuunsa. Valitettavasti meillä on miehen vanhemmille tytär lapsineen ollut aina miestäni rakkaampi. Mutta silti pidetään yhteyttä. Mutta ei tietenkään ole minun hommani. 

Vierailija
227/232 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu myös etäisyyksistä. Jos isän vanhemmat asuvat lähellä, niin luonnollisesti isänpuoleiset isovanhemmat tulevat läheisemmiksi. Jos äidin vanhemmat asuvat 400 kmn päässä, niin totta ihmeessä jäävät etäisemmiksi, kun eivät arjessa ole lastenlasten elämässä.

Vierailija
228/232 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy ihmiset jotka juputtavat tällaisista. Itselläni ei (vielä) lastenlapsia pöe, mutta jos olisi ja jollei minuun haluttaisi olla yhteydessä, niin on minulla muutakin elämää. 

Vierailija
229/232 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäkseni täälläkin miniät vaativat anoppia katsomaan lapsia jotta saavat vapaata ja parisuhdeaikaa.

Kyllä se on ihan miniänkin asia jos joku hoitelee hänen synnyttämiään lapsia.

Anoppi hoitaa poikansa lapsia, koska haluaa tukea lapsensa perhettä. Ja auttaa sitä omaa poikaansa. Ei se liity miniään mitenkään. Ja tässä ketjussa on sen verran sekapäistä miniöiden haukkumista, että tuskin sellaisella mielenterveydellä varustettua ihmistä liian usein lasten lähelle päästetään. 

Vierailija
230/232 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se meni toisinpäin. Isäni vanhemmat asuivat ihan naapurissa. 

Vierailija
231/232 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäisistä  miniöistä jotka eivät hallitse normaaleja käytöstapoja puolisonsa vanhempia kohtaan onkin syytä pysyä kaukana.  Ihmettelen vain miehiä jotka kestävät ylimielisyyden ja ilkeyden omia vanhempiaan kohtaan vain siksi koska vaimo voi

Vierailija
232/232 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tähän vaikuta myös ihan puhtaasti henkilökemiat. Isovanhemmat ja lastenlapsetkin ovat vain ihmisiä, ja on luonnollista, että toisten kanssa vain sujuu luontevammin kuin toisten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä