Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisistä, jotka eivät ilmoita ITSE vauvansa syntymästä

Vierailija
14.09.2023 |

Juu, ja ei ole komplikaatioita. Ihan normaali syntymä. Eivät voi itse ilmoittaa mitään, vaikka puhelin on kasvanut käteen. Laittaa jonkun kaverinsa ilmoittamaan viikko myöhemmin. On, noloa ja hupaisaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kans muutamia tälläisiä. Paskantärkeää. Saman viestin voi nappia painamalla kääntää Whatsappissa kaikille sekunnissa.

Vierailija
2/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle kaikille syntymästä pitäisi ilmoittaa? Jos olet joku kaverin kaveri, ihan normaalia, että kuulet asiasta kaverilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat että ovat vähän kuin kuninkaallisia? 😂😂😂😂😂

Vierailija
4/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle kaikille syntymästä pitäisi ilmoittaa? Jos olet joku kaverin kaveri, ihan normaalia, että kuulet asiasta kaverilta.

No ei ole kyllä normaalia, että kuulee ystävän lapsen syntymästä heidän ventovieraalta kaveriltaan😂

Vierailija
5/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee samalla tavalla. Älä ilmoita heille mitään.

Älä onnittele, kun eivät voi ilmoittaa itse. Mitä juntteja ovat

Vierailija
6/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla lapsen syntymän jälkeen muutakin tekemistä kuin ilmoitella asioista.

Vierailija
7/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissausta. Älä sinäkään onnittele. Anna paskantärkeiden olla tietojensa kanssa ihan keskenään.

Vierailija
8/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että sua ei myöskään pyydetä kummiksi.

Vierailija
9/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pyydetty muuten jo!

Vierailija
10/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ovat ajatellleet, että minua ei kyseinen asia kiinnosta. Se on ihan oikein ajateltu.

Vierailija
11/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhempien kommunikointi asioistaan on noin suorastaan noloa, ja onnetonta, niin millaistahan olisi olla heidän lapsensa kummina Ajatustenlukijan kykyjä vaatimuslistalla. Et kummi osaa joka joulu aavistaa Peppen lahjatoiveet?

Vierailija
12/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai kuinka läheisiä ollaan.

Jos minustakin tulisi joskus vanhempi niin en ainaskaan paskaksi nimittelijöille kertoisi ikinä, vaikka olisikin sukua.

Vierailija
13/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla lapsen syntymän jälkeen muutakin tekemistä kuin ilmoitella asioista.

Maata sängyssä puhelin kourassa?

Vierailija
14/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisia piirteitä omaavat, tai muuten erittäin itsekeskeiset ihmiset toimivat juuri näin, ettei ilmoiteta päiviin.

Normaalit ihmiset toki, vaikka ihan kolmen lapsen vanhemmatkin, pystyvät kirjoittamaan sen yhden viestin, ja lähettämään sen Whatsappissa kaikille sukulaisille ja ystäville.

Epähienoa käytöstä.

Kuka kaveri edes suostuu toiminaan sihteerikkönä? Onko lapsen isä aivan kädetön?

Vierailija
15/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhempien kommunikointi asioistaan on noin suorastaan noloa, ja onnetonta, niin millaistahan olisi olla heidän lapsensa kummina Ajatustenlukijan kykyjä vaatimuslistalla. Et kummi osaa joka joulu aavistaa Peppen lahjatoiveet?

Kummin pitää myös osata aavistaa, koska syntyy

Vierailija
16/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin itsekin kirjoitit. Olihan hän kaverillensa ilmoittanut. Sinä et ole hänen kaverinsa.

Vierailija
17/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kaveri on niin yksinkertainen, että lähtee edes ilmoittelemaan toisen perheen henk koht asiaa?

Onko lapsen isä kädetön? Mukana kuvioissa ollenkaan..?

Vierailija
18/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä YH synnytyksissä kaveri on ns doulana ja tukihenkilönä. Lähettämässä viestejä.

Samaten vähän korkeamman piirin ns kuninkaallisten tiedottaja tiedottaa mediaa.

Normaaliköytöksiset ihmiset ehtivät kyllä itse näpytellä viestin.

Vierailija
19/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ainakin joka kerralla niin kuolemanväsynyt, vaikkei mitään komplikaatioita olisikaan ollut, että oma uni, ruokailu ja ihan vessassakäynti (se ei muuten ole itsestäänselvää synnytyksen jälkeen) sekä vauvan hoito menivät tuollaisen ohi. Se väsymys vain paheni ensimmäiset kaksi viikkoa, joten siinä kohtaa sitten olivat jo perheenjäsenet ehtineet ilmoittaa vähän joka toiselle. Tai no, komplikaatiottoman synnytykseni jälkeen taisin laittaa tekstiviestit parille läheisimmälle kaverille.

Noista komplikaatioista ei muuten välttämättä huudella turuilla ja toreilla, joten vaikket ole kuullut sellaisista, niitä on silti saattanut olla.

Vierailija
20/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin ainakin joka kerralla niin kuolemanväsynyt, vaikkei mitään komplikaatioita olisikaan ollut, että oma uni, ruokailu ja ihan vessassakäynti (se ei muuten ole itsestäänselvää synnytyksen jälkeen) sekä vauvan hoito menivät tuollaisen ohi. Se väsymys vain paheni ensimmäiset kaksi viikkoa, joten siinä kohtaa sitten olivat jo perheenjäsenet ehtineet ilmoittaa vähän joka toiselle. Tai no, komplikaatiottoman synnytykseni jälkeen taisin laittaa tekstiviestit parille läheisimmälle kaverille.

Noista komplikaatioista ei muuten välttämättä huudella turuilla ja toreilla, joten vaikket ole kuullut sellaisista, niitä on silti saattanut olla.

Meillä on 3 lasta

Yksi syntynyt hätäsektiolla.

Hyvin on ehtinyt ilmoittaa kavereille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi