Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset eivät käy koskaan missään

Vierailija
14.09.2023 |

viihteellä, eivät osallistu pikkujouluihin, yhteisiin tapahtumiin tms. siis eivät käy ikinä missään, edes matkoilla. Ja tunnen monia jotka ovat todella sosiaalisia, eli mistään introverteista tms ei ole kyse. Kotona vaan pönöttävät.

Kommentit (869)

Vierailija
581/869 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole menemiset rahasta kiinni, mutta silti tykätään olla kotona ja aika on rajallista työssäkäyvällä. Ei ole mitään kiinnostusta baareihin tai väkijoukkoihin. Tykätään paljon siitä, kun käy vieraita, vaikka vain kahvittelun merkeissä tai yökylässä. 

Vierailija
582/869 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työpaikoilla jotenkin ulkopuolinen, pikkujoulut jne. tuntuivat jotenkin ikäviltä. Muut pitivät hauskaa, itse olin syrjässä.

Kapakoissa ei jaksa käydä. Kun puoliso opiskeli, opiskelupaikkakunnan kellaripubi oli kiva paikka. Siellä vietetyt illat täyttivät loppuelämämme kapakkakiintiön.

Nyt olen maaseudulla yrittäjä. Maaseudun yhteisöllisyys on ollutta mennyttä. Ei täällä enää ketään missään tapaa. Vanhat ovat kuolleet pois.

Matkustella ei oikein voi, keväällä,kesällä, ja jsyksyllä on työt, talvella pitää huolehtia lämmityksestä.

Harrasteleb omia juttujani, luen.

t: nimim. Assburger

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/869 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisista menoista en saa mitään irti, ihmiset ja tapahtumien ohjelmat rasittavat tyhjänpäiväisyydessään. Teatteri ja elokuvat ovat hölmöjä, konsertteja on netissä. Matkoille en enää jaksa lähteä, koti on ihana paikka. Jos olisi auto, menisin kyllä omia menojani.

Vierailija
584/869 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin nuukia

Vierailija
585/869 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta siskoani ei ole koskaan ollut lentokoneessa, saati ulkomailla. Ovat terveitä.

Vierailija
586/869 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri juttu viihtyykö siellä "viihteellä".

Vierailija
587/869 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei käy,aamullakin kävin kusella ja sitten kaupassa.kävin naapurissa kahvilla,huomenna saatan käydä taas kaupassa alkaa kaljahammasta kolottamaan.

Vierailija
588/869 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta jotkut urheilusta jatkuvasti paapattavat tylsät ihmiset.

Vierailija
589/869 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan matkailua joss aröhötellään saamassa syöpä rannoilla tai käydään laumassa katselemassa jotain nähtävyyttä, kivikasaa tai putousta. Nämä saa taustatietoineen niin paljon paremmin esille netissä tietoineen ja kaikkineen. Google Mapsilla pääsee jokaiseen laaksoon ja vuorelle niin kätevästi. Ja kaupunkienkin kujille. Ei tarvetta mennä itse. Menisin aktiviteetteihin ja puhtaaseen luontoon mieluimmin sielläkin.

Vierailija
590/869 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihteellä, pikkujouluissa jne on tylsää. Ennemminkin ihmettelen miten niissä riittää kävijöitä, kuka siellä viihtyy?

Jep. Syömässä voin porukassa käydä, mutta baariin en lähde.

Vierailija
591/869 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Suoraan sanottuna, niin mitähän vxttua se sulle kuuluu?

Vierailija
592/869 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailmasta on tehty niin ruma ja "huonolta tuntuva", että ei huvita mennä käymään missään. Ja jotta löydät jonkun kauniin paikan, pitää sinun matkustaa kaikkien näiden rumien paikkojen läpi, joka saattaa kestää, että on jo niin rumuutta täynnä, että perille päästyäsi tänne kauniiseen ja hyvältä tuntuiseen paikkaan kaikki aika menee toipumiseen. Ja paluu on sitäkin raskaampi.

Vierailija
593/869 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisista menoista en saa mitään irti, ihmiset ja tapahtumien ohjelmat rasittavat tyhjänpäiväisyydessään. Teatteri ja elokuvat ovat hölmöjä, konsertteja on netissä. Matkoille en enää jaksa lähteä, koti on ihana paikka. Jos olisi auto, menisin kyllä omia menojani.

Juuri tuo, että suuri osa tapahtumista on täysin tyhjänpäiväisiä! 

Vierailija
594/869 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt äitini ei käynyt juuri missään. Hän ahdistui kun muiden kodit olivat siistejä ja viihtyisiä. Istui kotona katsomassa telkkaria ja painelemassa kuplamuovipakkauksen kuplia. Kauhistui jo pelkästä ajatuksesta että joku tulee käymään.

Vierailija
595/869 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita, ei kiinnosta. Eikä kotonakaan huvita tehdä muuta kuin selata nettiä.

Toi nettiin siirtyvä elämä on kyllä tosi surullista.

Vierailija
596/869 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki on nykyään niin älyttömän kallista!

Tämähän se. Just eilen katselin mainoksia tässä kaupungissa järjestettävistä kesätapahtumista. Yhden päivän lippu "festareille" missä on tyyliin kaksi suomalaista hörönplööesiintyjää yli 50€. Siellä sitten lämmintä kaljaa 10€/tuoppi. Joo ei kiitos. 

Muistelen osittain kaiholla ja osittain hämmentyneenä aikoja kun mulle(kin) oli ihan normaalia käydä ulkona syömässä, ystävien kanssa kahviloissa ja baareissa, konserteissa, teatterissa, huvipuistoissa... Ei onnistu enää. Pelkästään ruoka on niin kallista, että ei huvita syödä pelkkää makaronia säästääkseen ketsuppirahat siihen, että kerran kesässä kävisi jossain, noin kärjistetysti. Korona-aika opetti myös sen, että kotonakin voi järjestää illanistujaisia, se on halvempaa ja hauskempaa. Ei mun ystävätkään enää käy missään, olen huomannut.

Vierailija
597/869 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni käy vain kaupoissa. Palvelee vaimoaan 24/7 niin ei muuta ehdi. Oman elämänsä ankeuttaja.

Ai niin: taitaa hän kaikesta päätellen jossain käydä: hitaalla.

Vierailija
598/869 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäs käydä?

Vierailija
599/869 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: Suoraan sanottuna, niin mitähän vxttua se sulle kuuluu?

Kaikkihan nykyään kaikille kuuluu. Ainakin joidenkin mielten mukaan. 

Vierailija
600/869 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin työpaikoilla jotenkin ulkopuolinen, pikkujoulut jne. tuntuivat jotenkin ikäviltä. Muut pitivät hauskaa, itse olin syrjässä.

Kapakoissa ei jaksa käydä. Kun puoliso opiskeli, opiskelupaikkakunnan kellaripubi oli kiva paikka. Siellä vietetyt illat täyttivät loppuelämämme kapakkakiintiön.

Nyt olen maaseudulla yrittäjä. Maaseudun yhteisöllisyys on ollutta mennyttä. Ei täällä enää ketään missään tapaa. Vanhat ovat kuolleet pois.

Matkustella ei oikein voi, keväällä,kesällä, ja jsyksyllä on työt, talvella pitää huolehtia lämmityksestä.

Harrasteleb omia juttujani, luen.

t: nimim. Assburger

Toisaalta, käyn joskus jossakin, mutta kun en ole somessa, näistä käynneistä eivät ihmiset tiedä. Kerran-pari vuodessa käymne vaimon kanssa elokuvissa.

Rock-konsetiissa kävimme 3 vuotta sitten, mutta huvi/hinta saldo oli vähän niin ja näin: liput 2kpl a 40€,  juomat ja pikkupurtava 40€/nuppi, taksit 75€/suunta...  yli 300€ ilta maksoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi