Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reimatecit on rumia. Miksi niistä puhutaan kuin jumalien nektarista?

Vierailija
23.12.2006 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse koskaan pelleillä kuriksien kanssa.

Vierailija
2/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan frilloja, perhos- ja kukkasomisteita tyttöjen haalareissa, Reimatecissä ei niitä ole. Tykkään Reimatecin väreistä yleensä, en halua tytöilleni tummansini-punaista tai puna-keltaista haalaria, beige ja vaaleanpunainen ovat lempivärini joten tämän vuoden tyttöjen haalari on mielestäni täydellinen! Huppu lähtee irti, vyötärönauha on säädettävä, haalarissa on hyvät heijastimet. Samaa sarjaa saa kintaat ja päähineet. Ja haalarit on veden- ja tuulenpitäviä, silti hengittäviä. Eli täydellinen leikki-ikäisen haalari mielestäni. Ainoa huono puoli on hinta, mutta kyllä hyvästä haalarista voi vähän maksaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sorry, eihän sulla ole semmoisiin varaa...

Vierailija
4/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi hintalaatusuhde ei täsmää. Pelkkä merkki maksaa ainakin 50e. Esim Rukan haalarit ovat kevyempiä ja laadukkaampia kuin reimatecit.

Vierailija
5/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitäpaitsi hintalaatusuhde ei täsmää. Pelkkä merkki maksaa ainakin 50e. Esim Rukan haalarit ovat kevyempiä ja laadukkaampia kuin reimatecit.

Vierailija
6/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä söpöltä. Ja on viihtynyt molemmissa vaatteissa ihan hyvin.

Vierailija
7/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten paska tahansa. Minä en noihin tutkimuksiin usko, uskon ainoastaan viiden vuoden kokemukseeni ja musta reimat on täysin yliarvostettuja mutta jokainen käyttää mitä lystää. Ei kuulu minulle.

Vierailija
8/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Reimatec jo kolmatta talvea, ja on loistava haalari!

Rukan haalari kelpaisi ehkä välikausiasuksi, mutta värit on niin rumia. Oli kirkkaanpunaista ja räikeän turkoosia, ei kiitos!

Vierailija
9/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olkoon vaan jossain reiman sponsoroimissa tutkimuksissa

miten paska tahansa. Minä en noihin tutkimuksiin usko, uskon ainoastaan viiden vuoden kokemukseeni ja musta reimat on täysin yliarvostettuja mutta jokainen käyttää mitä lystää. Ei kuulu minulle.

Ja Rukka-haalarit on rumia mielestäni.

Vierailija
10/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkaset, autot, traktorit, lumiukot, hevoset yms talvihaalarissa kertoo siitä, että haalari on tosi halpa paska.

Vierailija
11/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempiakin on kuin reimatecit. Kahdella rymyäjällä on nyt toista talvea käytössä Travallen puvut ja kovasta käytöstä huolimatta polvien kohdatkin on vielä ok. Pitävät myös hyvin vettä....

Mutta kolmannelle pojalle en löytänyt enää travallen pukua, joten ostin kalliimman reimatecin täksi talveksi. Pitää kyllä myöskin hyvin kosteutta, mutta nyt jo on polvien kohdat todella kulahtaneen näköiset, paikoin kangas liki puhki. Käsittämätöntä!

En tiedä, mietin tässä et pitäiskö soittaa valmistajalle..... mielipiteitä??

Vierailija
13/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukasta ei ole kokemuksia, kun olen kuullut niin paljon huonoa. Travallen ulkonäkö ei viehätä minua.

Tänä talvena ostin lapsille (3 poikaa 1-4 v, ja tyttö 6 v) Reimatec+ haalarit, ja ovat todella kestävän tuntuisia. Suosittelen!

Vierailija
14/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen niin samaa mieltä sun kanssas. mun lapset ei kulje niin rumissa puvuissa ikinä, muitakin merkkejä on onneks olemassa. mua ärsyttää just niiden värien kirjavuus

Vierailija
15/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut " kivat" ja " nätit" halpishaalarit a' la Seppälä, Lotta&Lassi, Ciraf, Lassie?

Vierailija
16/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en ole kaunista toppahaalaria koskaan nähnytkään, paitsi ehkä ihan pikkuvauvalla. Meillä haalarit on käytössä vain kotipihalla ja päiväkodissa, kauppaan yms mennään hienostelutakissa.

Reimatecissä pidän siitä, että ne ovat hengittäviä, vedenpitäviä, ja niihin saa joka vuosi tismalleen asuun sopivat hatun ja kintaat.

Vierailija
17/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te ostatte Lennenne?

Vierailija
18/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja hinta ei merkkaa. en tod tykkää kelta-sini-vihree-punayhdistel mistä

Vierailija
19/19 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurahousut ovat kätevämmät toppapuvun päällä, koska ne ovat ohuina helpot pestä ja kuivattaa. Kyllä ne Reimatecitkin kuraantuvat. Huuhdotteko ne joka käytön jälkeen, jos on kurakeli? Itse ostan merkkiin katsomatta toppapuvun 20-30 eurolla hyvissä ajoin ennen käyttöajankohtaa (=edellisenä talvena seuraavan talven vaatteet). Katson kankaan laatua ja paksuutta ja alennusta on oltava yleensä 70-80% alkuperäisestä hinnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme