Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakkaan tavaroita

Vierailija
23.12.2006 |

Lähdetään vauvan kanssa vanhempieni luo pois ton hullun miehen luota. Että hauskaa joulua meillekin vaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

te lähdette? Mitä hullua mies teki?

Vierailija
2/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyydin vasta muutaman tunnin kuluttua. Mies lähti kaljalle, onneks. Mitä nyt huusi, paiskoi tavaroita ja muuten riehu. En mä jää tänne kattomaan millanen se on kun tulee kännissä takas.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kerran kun se riehu näin, tein asuntohakemuksen. Vielä ei olla saatu asuntoa. Lähden heti kun saan ja tarvittaessa jo aiemmin.

ap

Vierailija
4/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista vuorokautta vielä, niin sitten ilmoitan että herra on hyvä ja pakkaa romunsa ja painuu hevon vitun tuuttiin mun ja muksujen elämästä. Keskiviikosta asti taas ryypätty. Kiitti mulle riitti.

Vierailija
5/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä riittää potkua juoda, vielä monia vuosia. Älkää antako lastenne ja itsenne enää kärsiä.

Vierailija
6/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käsitä!!!

Vierailija
7/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se on kehittynyt pikkuhiljaa vuosien aikana. Kymmenessä vuodessa kerkeää aika paljon tapahtumaan.

Vierailija
8/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on väkivaltaa, käykää lääkärissä, tehkää rikosilmoitus. Lähtekää sinne turvakotiin, sekin nopeuttaa asuntoprosessia.

Älkää jääkö, ettei käy huonosti.

Vierailija
9/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on soittaa poliisit hakemaan riehuja säilöön, saatte olla kotona lasten kanssa joulun

Vierailija
10/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se nopeuttanu asunnon saannissa, niin kuin joku mainitsi. Ainakaan minun kohdalla.

Vierailija
11/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en päässyt turvakotiin, koska siellä sanottiin olevan täyttä. Toisissa sanotaan hyvinkin kevyesti, että sinne ei pääse. Paras keino on päästä soittaa poliisit, joka vie sitten perheen turvakotiin, jos ei jostain syystä voi viedä miestä putkaan.

Vierailija
12/12 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä pihalle arkena. Ei sun tartte mihinkään lähteä, ukko ulos vaan.