Pakkaan tavaroita
Lähdetään vauvan kanssa vanhempieni luo pois ton hullun miehen luota. Että hauskaa joulua meillekin vaan
Kommentit (12)
Saan kyydin vasta muutaman tunnin kuluttua. Mies lähti kaljalle, onneks. Mitä nyt huusi, paiskoi tavaroita ja muuten riehu. En mä jää tänne kattomaan millanen se on kun tulee kännissä takas.
ap
Edellisen kerran kun se riehu näin, tein asuntohakemuksen. Vielä ei olla saatu asuntoa. Lähden heti kun saan ja tarvittaessa jo aiemmin.
ap
Puolitoista vuorokautta vielä, niin sitten ilmoitan että herra on hyvä ja pakkaa romunsa ja painuu hevon vitun tuuttiin mun ja muksujen elämästä. Keskiviikosta asti taas ryypätty. Kiitti mulle riitti.
Kyllä niillä riittää potkua juoda, vielä monia vuosia. Älkää antako lastenne ja itsenne enää kärsiä.
Siitähän se on kehittynyt pikkuhiljaa vuosien aikana. Kymmenessä vuodessa kerkeää aika paljon tapahtumaan.
jos on väkivaltaa, käykää lääkärissä, tehkää rikosilmoitus. Lähtekää sinne turvakotiin, sekin nopeuttaa asuntoprosessia.
Älkää jääkö, ettei käy huonosti.
on soittaa poliisit hakemaan riehuja säilöön, saatte olla kotona lasten kanssa joulun
Mutta ei se nopeuttanu asunnon saannissa, niin kuin joku mainitsi. Ainakaan minun kohdalla.
Minä en päässyt turvakotiin, koska siellä sanottiin olevan täyttä. Toisissa sanotaan hyvinkin kevyesti, että sinne ei pääse. Paras keino on päästä soittaa poliisit, joka vie sitten perheen turvakotiin, jos ei jostain syystä voi viedä miestä putkaan.
äijä pihalle arkena. Ei sun tartte mihinkään lähteä, ukko ulos vaan.
te lähdette? Mitä hullua mies teki?