Lue keskustelun säännöt.
G: Aaton menu
23.12.2006 |
Mä tässä mietiskelen, että mitä muiden kodeissa huomenna syödään. Meillä näin:
Graavilohi
Kylmäsavulohi
Mäti+sipuli+creme fraiche
Sinappisilli
Lasimestarin silli
Vihersalaatti
Sieni salaatti
Punajuurisalaatti
Porkkanalaatikko
Imelletty perunalaatikko
Hirvipaisti ja perunat
Kinkku
Voi kääk! Mitäs jälkkäriksi?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
-rosolli
-sienisalaatti
-kanttarellisalaatti
-lohiherkku
-sinappisilli
--sillikaviaari
-mäti+smetana+kananmunat
-rucolasalaatti
-perunat
-peruna-,lanttu-,porkkana- ja maksalaatikko
-punaviinisssä hauduttettu naudanfile
-kalkkuna
-whisky meetwursti+ maksapatee
(karitsansisäfile ja naudan ulkofile sitten kun jouluruuat ei enää maistu)
juustoja
vaniljajäätelöä+kermaa+vadelmia