Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Aaton menu

Vierailija
23.12.2006 |

Mä tässä mietiskelen, että mitä muiden kodeissa huomenna syödään. Meillä näin:



Graavilohi

Kylmäsavulohi

Mäti+sipuli+creme fraiche

Sinappisilli

Lasimestarin silli

Vihersalaatti

Sieni salaatti

Punajuurisalaatti



Porkkanalaatikko

Imelletty perunalaatikko

Hirvipaisti ja perunat

Kinkku



Voi kääk! Mitäs jälkkäriksi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-rosolli

-sienisalaatti

-kanttarellisalaatti

-lohiherkku

-sinappisilli

--sillikaviaari

-mäti+smetana+kananmunat

-rucolasalaatti

-perunat

-peruna-,lanttu-,porkkana- ja maksalaatikko

-punaviinisssä hauduttettu naudanfile

-kalkkuna

-whisky meetwursti+ maksapatee

(karitsansisäfile ja naudan ulkofile sitten kun jouluruuat ei enää maistu)

juustoja

vaniljajäätelöä+kermaa+vadelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan