Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dna on lähettänyt perusteettoman laskun ja katkaissut liittymän

Identiteettivarkaat asialla
14.09.2023 |

Joku ulkomaalainen asiakaspalvelija ei edes kuunnellut minua ja sanoin että tiliotteessakin näkyy. Valehteli kuin eduskunta....

Kun kysyin miksi en voi omadna-palvelussa siirtää eräpäivää itse kun siellä ei tätä mahdollisuutta ole vaikka pitäisi olla, tämä neropatti sanoi että "ei meidän tarvitse mitään eräpäiviä siirrellä ollenkaan, ja hyvää hyvyyttään me täällä sen sulle teemme".

Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna muutti laskutusta kevään lopussa ihan omavaltaisesti. Lähetti kaksi laskua samassa kuussa siitä syystä.

Vierailija
2/5 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta DNA arvostelut, niin paljonhan sitä tarinaa löytyy. Mulle ne joskus aikanaan lähetti muutaman sentin paperilaskun. Ne niinku maksoi siitä paperista enemmän, että saa periä muutaman sentin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No prepaideja on aina varalla.

Ap

Vierailija
4/5 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole kovin hyvä asiakaspalvelu aina ja verkossa ei saa itse säädettyä laskujen päivämäärää. Mulla onnistui kun soitin asiakaspalveluun ja nainen luetteli laskutusryhmiä, valitsin viimeisen, mutta sekin voisi lähettää muistutuksen jos päivämäärä alkaisi uudelleen heittää. Ilmeisesti asiakkaiden rahoja halutaan pitkin kuuta, ei pelkästään alkukuusta? Mutta monilla pienituloisilla raha tulee alkukuusta ja silloin haluaa sen maksaa.

Vierailija
5/5 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi