Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä et enää halunnut solmia uusia ystävyyssuhteita?

Vierailija
14.09.2023 |

Siis, missä iässä ystäviesi määrä oli riittävä, tai ehkä liiankin suuri?
Oma kokemukseni menee 40 ikävuoden kohdalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-v

Vierailija
2/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa en ollut se suosituin tyttö, joten lopetin ystävien etsimisen jo silloin (17v)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se iästä riippuu? Minä muutin toiseen maahan eläkeikäisenä (60v.) ja sain aika pian uusia ystäviä. Muutaman ent. asuinmaassa olevan ystävän kanssa yhteyttä kuten myös pari suomalaista koulukaveria edelleen ystävinä ja viestitellään. Kaikki ovat myös käyneet minua katsomassa täällä. Paras ystäväkin löytyi, naapurin mies. Hän on 55 ja minä 73 N. Riittää nää ystävät hyvin. 

Vierailija
4/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 40 tienoilla en enää viitsinyt edes ylläpitää aikaisempia, osa tippui pois.

Vierailija
5/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun facebook tuli, (en enää muista vuotta) jotkut helevetin vanhat koulu- ja rippikoulukaverit alkoivat lähetellä kaveripyyntöjä. En muistanut enää ketään heistä.

Lopetin facebook-tilini, mikä ei ollut ollenkaan helppo homma. Zuckerbergin Markku ei päästä helposti irti seittinsä takertuneista sittisontiaisista.

Kuitenkin nyt olen vapaa Facebookista ja myös ärsyttävästä "Linkedin-koplasta"

Vierailija
6/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 30, tuossa iässä tapahtui outo "tietoisuuden" muutos ensimmäistä kertaa jolloinka taakse jäi se entinen minä ja maailmankatsomus ja myöskin ne ystävät ja eteen tuli lähinnä halveksuva ja pettynyt asenne ihmisiä kohtaan. Toivotaan että löytyisi vielä sellasia kunnon ystäviä kenen kanssa jakaa asioita, nyt niitä ei ole kuin muutama. 

Vierailija
7/7 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt mitenkään aktiivisesti uusia ystäviä etsi, mutta ei minulla ole mitään sitä vastaankaan, että löytyisi uusia ystäviä.

M50