Miten saan kaksoisleuan pois?????
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa vitunn läskit työttömät
Painu v.....n luuseri
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa vitunn läskit työttömät
Miksi, kun ei tarvitse. 🤣 Kamalaa kun sulla pitää laihduttaa koko ajan että vaan hyväksyt itsesi eikä saa tulla mitään ylipainoa ettei itsetuntosi vaan mene ja eikä voisi ylipainoisia arvostella ollen niiden yläpuolella.
Sinun ihmisarvo näyttää vain perustuvan ihmisen painoon eikä mihinkään muuhun. Todella säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin rasvaimussa. Maksoi noin 1300e. Toipuminen oli kyllä ikävää, pitkään oli hermot puuduksissa ja puhuminen vähän hankalaa, vielä puolen vuoden jälkeenkin hieman tunnottomuutta. Teen etätöitä ja kamera piti pitää pois päältä useamman viikon, olin melkein huulista rintoihin isoa mustelmaa.
Mutta silti oli sen arvoista, mulla ei ollut käytännössä sivuprofiilissa leukaa ollenkaan, nyt on.
Järkyttävää. Minä pitäisin ennemmin kaksoisleukani. Mikä saa ihmisen menemään silpomaan itseään ja maksamaan siitä tuollaisia summia. Mihinkä ihmeeseen tarvitsit sitä sivuprofillia ja leukaa.
No minä en pitänyt, ainoa mikä harmittaa on etten käynyt vuosikymmeniä aiemmin. Enkä todellakaan pidä hintaa kalliina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin rasvaimussa. Maksoi noin 1300e. Toipuminen oli kyllä ikävää, pitkään oli hermot puuduksissa ja puhuminen vähän hankalaa, vielä puolen vuoden jälkeenkin hieman tunnottomuutta. Teen etätöitä ja kamera piti pitää pois päältä useamman viikon, olin melkein huulista rintoihin isoa mustelmaa.
Mutta silti oli sen arvoista, mulla ei ollut käytännössä sivuprofiilissa leukaa ollenkaan, nyt on.
Järkyttävää. Minä pitäisin ennemmin kaksoisleukani. Mikä saa ihmisen menemään silpomaan itseään ja maksamaan siitä tuollaisia summia. Mihinkä ihmeeseen tarvitsit sitä sivuprofillia ja leukaa.
No minä en pitänyt, ainoa mikä harmittaa on etten käynyt vuosikymmeniä aiemmin. Enkä todellakaan pidä hintaa kalliina.
Mihinkä nyt kuvaat sitä kallista leukaasi 🤣
Laihoilla tulee kamalat kaula jänteet ja rypyt ja ylipainoisilla heltat. Ikääntyminen näkyy ihan kaikilla ja mitä järkeä niitä on leikellä. Täysin turhaa jos ei terveyttä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä nyt kuvaat sitä kallista leukaasi 🤣
Otan osaa jos sulle reilu tonni on kallis (oikeasti?!), tai jos sulle normielämää on kuvailla itseäsi kaiket päivät. Harvoin sanon mutta nyt on pakko: kuulostat todella kateelliselta, sulla itselläsi ei taida olla johonkin haluamaasi rahaa...
Vierailija kirjoitti:
Laihoilla tulee kamalat kaula jänteet ja rypyt ja ylipainoisilla heltat. Ikääntyminen näkyy ihan kaikilla ja mitä järkeä niitä on leikellä. Täysin turhaa jos ei terveyttä haittaa.
Heh, minä olen hoikka mutta silti on mukava heltta. Ollut aina, joten olkoon.
Siellä varmaan taas se kynsiään jyrsivä pikkumies kirjottelee. Pysy hiiriosastolla!
Hiilarit pois ruokavaliosta, niin kropasta poistuu ylimääräinen neste.
Ei siihen ole mitään poppaskonsteja.
Kyllä kai niitä jotain tuhansia eur maksavia laitehoitoja on hyvin varuselluissa kauneushoitoloissa mutta takuutahan niilläkään ei ole.
Voihan kaikkien noiden lisäksi vielä kokeilla kotijumppaa ja hietontaa päivittäin. Mikään muu kuin rasvaimu ja kiristys tuskin yksin auttaa.
Muistaakseni sen nimi on Kybella, mutta on varmaan muitakin. Se on ihan tavallinen toimenpide.