Olin deitillä naisen kanssa hienossa ravintolassa ja maksoin kaikesta, sitten
nainen kiitti illasta ja pari päivää päivää myöhemmin laittoi klassisen "sori en oikein tunne kemiaa välillämme" viestin. Nonnih, mutta sitä ennen kyllä sopi hänelle varsin hyvin maksattaa kaikki deitti safkansa ja juomansa meikäläisen lompakolla. Eikä edes antanut illan päätteeksi. Joten koen oikeudekseni periä takaisin puolet illalisen hinnasta. Törkeää rosvoamista tuo, mitä naiset edelleen harrastavat!
Kommentit (25)
Jessus, miten tämän palstan taso laskee kuin lehmän häntä. Ei täällä jaksa edes käydä.
Et sitten kysynyt vaikka: "Saanko seksiä, jos maksan ruuat?"
Tavallinen naisen temppu, mikä tässä oli ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Minä vein Michelin ravintolaan JA LASKU YLI TONNIN!! Mielestäni melkein poliisiasia!
Ap
Rikollista tässä on ainoastaan typeryytesi. Luulitko voivasi OSTAA naisen?
Miksi helvetissä maksoit sen laskun, jos sulla ei selvästi ollut siihen varaa?
Itsepähän halusit tarjota naiselle. On mullekin naisena kerran mies välttämättä halunnut tarjota ala carte illallisen, mutta hän ei edes halunnut tavata uudelleen, vaikka minä olisin kyllä halunnut tavata.
Vierailija kirjoitti:
Minä vein Michelin ravintolaan JA LASKU YLI TONNIN!! Mielestäni melkein poliisiasia!
Ap
Kesä- vai talvirenkaat?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Michel oilkin mies?
Vien naisen yleensä grillille ja tarjoon lihapiirakan. Sitten ei ainakaan menetä paljon rahaa jos naista ei kiinnosta.
Pidit sitten itsestäänselvänä että kun kustannat kaiken niin saat pesää? Ei kannattaisi. Ihan itseäsi saat syyttää laskustasi. Olisit etukäteen ottanut puheeksi että maksatte laskun puoliksi tai sitten ilmoittanut velvollisuutensa antaa sulle. Olis nainenkin voinut tehdä valintansa siinä heti kättelyssä haluaako edes yrittää tutustua sinuun tmv. Ota opiksesi.
Itse sanon aina ennen treffejä että maksetaan omamme näin kun ei vielä tunnetakaan. Silloin tulee myös sovittua molemmille sopivan hintatason paikka.
Eiku ne meni Mikkeliin ravintolaan :D
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan on varaa, en kai muuten olisi ehdottanut Mickelin ravintolaa. Kyse on periaatteista.
Ap
Taas AV palstan osanottajaväki puolittui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan on varaa, en kai muuten olisi ehdottanut Mickelin ravintolaa. Kyse on periaatteista.
Ap
Hu*ra olisi tullut halvemmaksi, ja sellaisenahan sinä naista pidit.
Nyt on väsynyttä settiä.