Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytännön vinkit anaaliseksiin

Vierailija
14.09.2023 |

Tätä aihetta on varmasti kaluttu jo useasti, mutta en löytänyt sopivaa ketjua.

Minulla on uudehko miesystävä, jonka toistaiseksi saavuttamattomana haaveena on ollut päästä kokeilemaan anaaliseksiä. Itselläni ei ole ollut tuohon koskaan erityistä kiinnostusta, mutta haluaisin ilahduttaa miestä. Nyt viime aikoina mies on alkanut ensin hyväilemään pyllyäni takaapäin pantaessa ja sittemmin työntämään sormensa peppuuni. Yllättäen tämä on aiheuttanut minulle voimakkaan orgasmin joka kerta ja nyt olenkin alkanut innostumaan ajatuksesta, että voisin oikeasti toteuttaa miesystävän haaveen.

Mutta. Minua arveluttaa ihan älyttömästi hygieniapuoli. Olen lukenut liikaa kauhutarinoita siitä kuinka homma on päättynyt ympäri makuuhuonetta ripulointiin jne. Kaipaankin nyt käytännön vinkkejä ja miksei myös kokemuksia näistä ei itse aktiin liittyvistä asioista. Runsaat liukkarit, tapit ja lämmittelyt on selvää kauraa, mutta millaisia esivalmisteluja te teette? Entä onko itse aktin aikana hyvä huomioida jotain? Kondomilla vai ilman, jos ilman, miten laukeaminen, sisään vai ei, jne?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee pitkäkestoisesti ja kovaan ääneen. Pyllystä purkautuu todella pahan hajuista kaasua kovalla paineella. Mikä auttaisi tähän vaivaan?

Ap

Vierailija
2/2 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruseksistä kiinnostunut partneri olisi sinulle kuin valettu. Laita toivomus Tinderiin haistelusta kiinnostuneille. Korosta erityistä pahanhajuisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme