Kaikkialla on onnellisia pariskuntia, minä olen yksin
En koskaan löydä ketään, jonka haluaisin ja joka haluaisi minut.
Mietin jo, ettei minun kannata enää elää. Kukaan ei välitä minusta.
Kommentit (45)
Suurin osa ihmisistä on nykyään yksin. Sinulla on erinomaiset mahdollisuudet löytää kumppani. Ylös, ulos ja lenkille!
Alan luovuttaa. Itsekin yksin kauan enkä viihdy itseni kanssa. Kaikkea on mutta rakkaus/ystävyys puuttuu.
Itse asiassa olet taatusti onnellisempi yksin kuin suhteessa olevat.
Murto-osa suhteista toimii, loput on riitelyä ja jatkuvasti kompromissien tekoa ja toisen huomioon ottamista jne.
Entä saisitko sellaisen jota et halua mutta joka haluaisi sinut?
Eipä kannata tyytyä. Se ei ole oikein kumppaniakaan kohtaan. Itse ihastun/rakastun todella harvoin. Eikä miehen tarvitse siis olla mikään rikas eikä komeakaan, se jokin vain tarvitaan. Täällä sitä yksin nyhrätään. :D
...jos ei viihdy itsensä seurassa, niin miten sitten jonkun toisen???
Mä olen parisuhteessa, ja silti aina yksin.
Hei tuu joka päivä uliseen siitä vauvalle, ehkä joku hakee sut himasta.
Täällä myös parisuhteessa oleva ja silti yksinäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olet taatusti onnellisempi yksin kuin suhteessa olevat.
Murto-osa suhteista toimii, loput on riitelyä ja jatkuvasti kompromissien tekoa ja toisen huomioon ottamista jne.
Kompromissien tekoa ja toisen huomioon ottamista?
Se onkin kamalaa :'D
Mä olen kyl sitä mieltä että olet sentään sen verran vastuullinen solipsismissas ettet pilaa muiden elämää tekemällä väkisin jotain mihin sulla ei kykyä.
Otti silmään toi aloitus: "en koskaan köydä ketään, jonka haluaisin" Etkö todella yhtään tiedä, millaisen kumppanin haluaisit vai onko rima niin korkealla ettei sulle kelpaa kukaan.
Mulla sama tilanne. Käyn treffeillä ja mies näyttää heti oitis, ettei kiinnosta. Viestit loppuu. Se on niin masentavaa kerta toisensa jälkeen.
Kaikkialla on ONNELLISIA pariskuntia jotka vaan riitelee, joutuvat ottamaan muita huomioon, tekeen kompromissejä ja ovat ONNETTOMIA siks on parempi ilman, ettei joudu oleen ONNETON ja ONNELLINEN.
Hyvä jätkät, ei näytä yhtään katkeralta ja/tai heikolta itsetunnolta, kaikki rakastaa heikossa itsetunnossa vellovaa näätää joka syyttää siitä muita, ootte basicly melkein jo naimisissa, niin varma diili.
Suurin osa pareista ei ole erityisen onnellisia.
Jos näkee kadulla naisen ja miehen kävelevän yhdessä, et sä voi tietää, että onko he pariskunta vai esim veli ja sisko.
Yksin on oltava ja elettävä koska naiset haluaa vain niitä komeimpia miehiä
Yritä olla täysin etsimättä. Mullakin kaikki miehet ällötti jonkin aikaa eron jälkeen.
Yksinäinrn nainen = heti ollaan tukemassa
Yksinäinen mies = haukutaan inceliksi ja naisvihaajaksi
Reilua?
Oon minäkin yksin, ollut koko ikäni, mutta ei se mitään=)
Ratkaisu on tulla toimeen itsensä kanssa ja keksiä jotain tekemistä.