Lue keskustelun säännöt.
Hei, pitääkö baby bornin lusikka palauttaa?
23.12.2006 |
Missä lehdessä on ollut ilmoitus siitä ja mitä siitä irtoaa?
Meille on tulossa baby born joululahjaksi.
Kommentit (2)
Ainakin ne liberokerhosta saadut lusikat saa palauttaa aspalautuksena. En sitten tiedä koskeeko kaikkia uusimpiakin tuote-eriä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minäkään en ole lehdestä huomannut, mutta tätini sanoi et olis ollut lehdessä ilmoitus.