Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole toipunut entisestä elämästä.

Vierailija
03.01.2026 |

Ehdotin lääkärille että kirjoittaisi tämän elämän verran saikkua. Ei muka onnistu. Kyllä on saamarin huonoa tuo lääkäreiden toiminta. Vähän pyytää saikkua niin sekin evätään. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen elämän velkoja tässä maksellaan . Ei tää muuten olisi mahdollista epäonnistua kaikessa. 

Vierailija
2/13 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pitäisi saada entisen elämän eläke. 

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Silloin ei eläkkeitä makseltu.

Vierailija
4/13 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Silloin ei eläkkeitä makseltu.

Sitä suuremmalla syyllä nyt maksuun ja korot päälle.

Vierailija
5/13 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni on krapula edellisen elämän juopottelusta. Koko ajan pitää ottaa loiventavia, että jaksaa.

Vierailija
6/13 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla edellisen elämän traumat puskee pintaan, vähintäänkin Diapamia ois saatava.

Vierailija
7/13 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oman laivansa kapteeni. Pelkkä sumutorven tööttäily ei riitä, jos meinaa pysyä kurssissa.

Ette enää laita perämiestä ruoriin.

Vierailija
8/13 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen elämän ongelmia ei ymmärretä. Kyllä niihin pitää saada saikkua, lääkkeitä ja eläke. Jotain hoitojakin ois hyvä saada. Tohtori voisi kirjoittaa edes käsihoidon. Haluaisin nähdä apteekkihenkilön ilmeen kun lukee reseptin.

Vierailija
9/13 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut vieläkään päätöstä edellisen elämän eläkkeestä ja olen nyt 53v.

Vierailija
10/13 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa myös kaikkien edellisten elämiemme perinnöt, mitkä meiltä on edelleen saamatta ellemme olleet syntyneet ainoiksi - tai esikoispojiksi. 

Vierailija
11/13 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole saanut vieläkään päätöstä edellisen elämän eläkkeestä ja olen nyt 53v.

No. Se johtuu siitä, että elit edellisen kerran 1700-luvun jälkipuoliskolla köyhänä ja kuolit nälkiintymisen seurannaisvaikutuksiin ennen aikojasi. Jos ei ollut perintöjä tai muutoin osannut luoda vaurautta itselleen ja perheelleen, saat olla iloinen jos maksetaan jonkinlista eläkettä edes nykyisen *urasi* perusteella.

Vierailija
12/13 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa myös kaikkien edellisten elämiemme perinnöt, mitkä meiltä on edelleen saamatta ellemme olleet syntyneet ainoiksi - tai esikoispojiksi. 

Nyt tarvitaan vain hyvä lakihenkilö ja perintöjen tuloa ei voi estää. Kerrankin tällä palstalla on järkeviä ideoita rahan saamiseksi.

Vierailija
13/13 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla edellisen elämän traumat puskee pintaan, vähintäänkin Diapamia ois saatava.

Eipä kaunistella asioita. Hysteerinen olit.

Ota valeriaanaa - auttaa nyt sen, minkä silloinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi