Lue keskustelun säännöt.
Onko joku käyttänyt starogyniä raskauden aikana?
23.12.2006 |
Itsekö päätit käyttää vai määräsikö lääkäri?
Itsellä outoa tuntemusta alapäässä, mut ei kipua. Gynepäivystys ei ota näin pienen vaivan takia, pitäis nousta kuume, et sais mennä tulehdusepäilyn takia ja nyt kaikki yksityiset gyneasemat kiinni ja yleislääkärille en viitsisi mennä näyttämään, kun on vielä raskaanakin, niin en halua mitään väkivaltaista tutkimusta ei ammattilaiselta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla