Roope Salminen aikoo tehdä useita rikosilmoituksia törkyviesteistä!!!
Juontaja ja laulaja Roope Salminen, 33, haravoi nettiä ja kerää törkypostauksia itselleen talteen.
- Mun oma mielenterveys on pitkästä aikaa niin hyvässä jamassa, että päätin just että talvilomalla googlailen vähän itteeni ja kannan oman korteni kekoon tekemällä läjän rikosilmoituksia, hän kertoo Instagram-tarinoissaan.
Hän on pyytänyt seuraajiaan lähettämään hänelle kuvan kanssa poikkeuksellisesti näytönkaappauksia kirjoituksista, jotka ovat Jodel-sovelluksen "sairaimmilta kanavilta".
- Jos ja kun törmäätte kamaan, jossa musta puhutaan selvästi kunniaa loukaten ja väärää tietoa levittäen, hän tarkentaa bongausten sisältöjä.
- Musta on hulvaton ajatus tavata sit käräjäoikeudessa näitä tyyppejä, jotka luulee sovelluksen olevan anonyymi, Roope tokaisee.
Seuraavissa tarinoissa juontaja vielä tarkentaa ilmiantojen sisältövaatimuksia. Hän on käsittänyt, että hänen historiastaan leviää "täysin sairaita ja vakavasti liioiteltuja asioita". Lisäksi hän kokee, että hänen yksityiselämäänsä spekuloidaan ja haukutaan törkein sanankääntein.
https://www.seiska.fi/kotimaa/roope-salminen-aikoo-tehda-useita-rikosil…
Ihana Roope <3
Kommentit (236)
Oliko tää se joka halusi että rokottamattomat kuolee?
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes googlaa itseään?
Roope Salminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope Salminen
Tuomittu seksirikollinen Roope Salminen
Minusta oikein hyvä juttu. On se kumma tämä nykyajan haukkumis- ja maalittamiskulttuuri. Sitä vastaan pitäisi taistella mielestäni enemmän.
Hyi olkoon, tätä rikollista en kyllä kuuntele yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Roope on mieskarkki
Sori typovirhe
Hyvä vinkki itse kullekin jos dementia iskee. Googlettaa.
Olen sitä mieltä, että käyttäisi aikansa hyödyllisempään. Mutta olen kyllä sitäkin mieltä, että on ihan eri asia puhutaanko tunkeutumisesta toisen kehoon kenties varsin väkivaltaisestikin, vai ahdistelusta. Tuomittavia molemmat, mutta silti ihan eri sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että käyttäisi aikansa hyödyllisempään. Mutta olen kyllä sitäkin mieltä, että on ihan eri asia puhutaanko tunkeutumisesta toisen kehoon kenties varsin väkivaltaisestikin, vai ahdistelusta. Tuomittavia molemmat, mutta silti ihan eri sarjassa.
Mikään seksuaalirikos ei ole hyväksyttävää. Ihme, että tuo limanuljaska saa vieläkin ruutuaikaa.
Seksuaalirikoksen uhrina pidän suurempana vääryyteenä hänen esiintymistä tv:ssä. Siitä on syytä olla pöyristynyt ja huolestunut. Metoo ei toimi Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalirikoksen uhrina pidän suurempana vääryyteenä hänen esiintymistä tv:ssä. Siitä on syytä olla pöyristynyt ja huolestunut. Metoo ei toimi Suomessa.
Samoin minä. Kanava vaihtuu välittömästi kun naamansa näkyy. En ymmärrä, ettei enemmistö tajua lainkaan, miltä meistä tuntuu. Etenkin, kun meitä on paljon.
Naisia ärsyttää, kun mies haluaa oikeutta. Asetun 100 prosenttisesti Roopen puolelle! NAISET VASTUUSEEN TEOISTAAN!!!
Puolustan Roopea. Naiset vastuuseen teoistaan.
RS uhriutuu. Ihmiset syystä raivostuvat. Seks.rikollisen paikka ei ole tv:ssä. Jos ei kestä seurauksia, nöyryys puuttuu ja kertoo paljon kyseisestä henkilöstä. Entä jos joku vastaavaa kokenut uhri on suuttuneena tehnyt ylilyönnin kirjoituksessaan. Ja on kohta oikeudessa. Onko mtv vielä mukana tässä yhden miehen show:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi harhainen turha julkkis joka kuormittaa poliiseja jonninjoutavilla rikosilmoituksilla.
Tuomittu seksuaalirikollinen ei kestä, että ihmiset sanovat tämän olevan tuomittu seksuaalirikollinen.
"Nepo baby" Roope Salminen, joka on tuomittu seksuaalirikoksesta.
Olikos tämä Roope se, joka petti ex-tyttöystäväänsä aika törkeällä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Roope on mieskarkki
Rotan rykäys 🤣🤣