Tapasin naisen joka on tismalleen kuin minä
En käsitä kuinka samanlaisia olemme. Ihastuin samantien häneen. Hänellä on samanlainen huumorintaju kuin minulle. Hän ajattelee asiat melkeinpä samanlailla mitä minä.
Olen hämmästynyt. En ole tuntenut näin moneen vuoteen, jos koskaan.
Kommentit (31)
Uskon. Ensirakkaus oli tuollainen kokemus. Nuorena kasvaessa kuitenkin uudet ajatukset ja tavat vei nopeasti eri suuntaan.
Plot twist: Ap:n nainen on hänen siskopuoli ja kumpikaan ei tätä tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Löytyikö tinder goldilla?
Grindr t. AP
Millaisissa asioissa olette samanlaisia? Mainitsit vain huumorin.
Itselläni ei ole tuollaista koskaan sattunut. On ihmisiä, joilla on samanlainen huumorintaju tai jotain samaa, mutta kaikessa samanlaista ei ole eteen sattunut.
00340 kirjoitti:
Itselläni ei ole tuollaista koskaan sattunut. On ihmisiä, joilla on samanlainen huumorintaju tai jotain samaa, mutta kaikessa samanlaista ei ole eteen sattunut.
Huumori on tärkein asia ihmissuhteissa. Huumoria pitää olla, jotta jaksaa toisen kanssa. Jos ei ole yhteistä huumoria, rakkaus ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
00340 kirjoitti:
Huumori on tärkein asia ihmissuhteissa. Huumoria pitää olla, jotta jaksaa toisen kanssa. Jos ei ole yhteistä huumoria, rakkaus ei riitä.
Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin kerran kaksoisolentoni kaupassa ja oltiin molemmat etäältä että wtf! Olinkin ihmetellyt että minut sotkettiin yhtenään yhteen toiseen jota en tiennyt.
Tosi noloa kun Tampereella kulkee joku nainen joka on ihan mun näköinen kuulemma ja pukeutuu samalla tavalla. Pari ihmistä nähnyt sen niin että olen ollut itse kotona ja viimeksi tää nainen oli kaivanut pulloja roskiksesta ja kaveri soitti mulle et tartteks jeeesii, näin kun kaivelit roskiskia tänää mut mul oli kiire bussiin ja huusin heipat mut et vastannut. Olin kotona enkä kaivele mitään roskiksia mutta kolme kaveria luullut tätä naista minuksi :D
Tiedätkö millä palstalla olemme? Miksi kysyt tyh.miä kysymyksiä???