Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin vielä pari viikkoa sitten varma että ta pan itseni

Vierailija
14.09.2023 |

Oli selkeä suunnitelmakin. Lääkkeet ja syrjäinen paikka, kirjeet läheisille. Nyt kaikki on muuttunut. En missään nimessä tekisi sitä. Olen saanut elämänhalun takaisin. Olin jo aika syvissä vesissä silloin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulet kuolemaan oman käden kautta. Teet itsemurhan kun oikea hetki koittaa. Ota se armona ja vapaudut tästä elämästä. Itsemurha on hyvä vaihtoehto.

Aha, joku se rypee vielä suossa. Parempaa päivää toivottelen. Päästä irti katkeruudesta.

Vierailija
22/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet kuolemaan oman käden kautta. Teet itsemurhan kun oikea hetki koittaa. Ota se armona ja vapaudut tästä elämästä. Itsemurha on hyvä vaihtoehto.

Aha, joku se rypee vielä suossa. Parempaa päivää toivottelen. Päästä irti katkeruudesta.

Hyvin kirjoitettu. Joku haluaa suunnata sen oman pahan olonsa muihin, mutta valitettavasti sillä ei pitkälle pötki. Se paha olo haluaa tulla kohdatuksi, ja kun se on itsessä, ei sitä kohtaa kun suuntaa sen muihin. Voimaa sinulle kuoleman toivottajalle kohdata se kipu itsessäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaisuuden varalta tiedät, että ne fiilikset menee ohi kunhan jaksat odottaa.

Vierailija
24/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä kirjoita tänne. Saat kommentteja joita et halua lukea.

Vierailija
25/25 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten sinäkin olet vielä elossa?

Tiesithän että Ruotsissa itsemurhaan yllyttäminen on rikos. Siitä voi saada vankeusrangaistuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi