Miten akateeminen mies eroaa duunarimiehestä?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
pukeutuvat eri lailla ja huumori on erilaista duunarimiehillä...itse en viihtyisi pukupelle akateemikon kanssa....tosin kaikki eivät ole samanlaisia.
Akateemikkoja on korkeintaan 16 Suomessa. Osa naisia. Kaikki eivät ole samanlaisia.
Kyllä kelpaisi atleetti raksamies, jolla pysyy vasara kädessä ja omaa vielä miellyttävän luonteen, mitäpä sitä nainen muuta voisi toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole juuri huomannut eroja ihmisissä ammatin tai koulutuksen perusteella. Tavallisia, työssäkäyviä ihmisiä ovat kaikki tietämäni duunarit ja akateemiset.
Duunarin ja akateemisen miehen ero on tähtitieteellinen. Mitä ihmettä te naiset selitätte?
Vierailija kirjoitti:
pukeutuvat eri lailla ja huumori on erilaista duunarimiehillä...itse en viihtyisi pukupelle akateemikon kanssa....tosin kaikki eivät ole samanlaisia.
Tarkoitatko nyt Risto M. Niemistä, Markku Kulmalaa, Ilkka Niiniluoto vai akateemikoista?
Vierailija kirjoitti:
Kumpia sitten ovat AMK:n tai vanhan opistoasteen käyneet?
Sanoisin että enemmän 2. astetta muistuttaa ammattikorkeakoulujen opinnot kuin yliopistoa.
Akateemista koulutusta ja ammattia pidetään menestyksen merkkinä. Tietysti se houkuttaa keskimääräistä enemmän tietyn tyyppisiä k-päitä. Yleistämättä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko nyt Risto M. Niemistä, Markku Kulmalaa, Ilkka Niiniluoto vai akateemikoista?
Vanha vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen pesee kädet vessakäynnin jälkeen, duunari ennen käyntiä.
Kuolen nauruun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksumpi, komeampi, pidempi, rikkaampi, hauskempi, isomunaisempi ja parempi rakastaja.
Näin ainakin kahden yksilön otannan perusteella. Ei ole välttämättä yleispätevä sääntö.
Kumpi ?
Miten banaani eroaa makkarasta?
Se on keltainen, paksukuorisempi ja siinä ei ole lihaa.
Kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha vitsi.
Aina yhtä ajankohtainen. Valitettavasti.
Jaahas. Mulla on akateeminen toimitusjohtaja mies, jolla on aina pysynyt myös vasara ja saha kädessä. Jos ei olisi korkeakoulutettu tekniikan alalta, olisi omien sanojensa mukaan puuseppä. Osaa rakentaa, korjata, puhua ja pussata. On myös erinomainen johtaja ja esihenkilö joka viihtyy yhtä hyvin mittatilauspuvussa ja pieru verkkareissa. Älykkö filantrooppi, joka on kuin kala vedessä kaikenlaisessa seurassa, aina auttamassa muita.
Kylläpäs meni kehumiseksi, osaa hän olla ärsyttäväkin, hah.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse ole juuri eroa huomannut, ehkä kiinnostuksenkohteet ja elämänarvot ovat keskimäärin hieman erilaisia.
Kerro tarkemmin
Sillä ainoalla merkittävällä asialla eli varallisuudella
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää huumorista
Vierailija kirjoitti:
Fiksumpi, komeampi, pidempi, rikkaampi, hauskempi, isomunaisempi ja parempi rakastaja.
Näin ainakin kahden yksilön otannan perusteella. Ei ole välttämättä yleispätevä sääntö.
Kumpi?
Akateemiset miehet tunnistaa alikehittyneestä kehosta ja mikkihiirimäisestä äänestä.
Akateemisella on elinikäinen, aina kuukausipalkattu, suojatyövirka julkisella sektorilla ilman tulosvastuuta, mutta silti tulospalkkioilla. Duunarilla on suhdanneherkkä työsuhde, kellokortin sanelemin työtunnein (=palkoin) yksityisellä sektorilla, jos neljä kertaa vuoteen käytävien YT-kierrosten arpaonnettomuus ei satu osumaan omalle kohdalle.
Minulla myös maailman paras duunarimies ja itse olen akateeminen nainen. Aiempi kihlattuni työskenteli kv.firmassa johtotasolla, mutta voi luoja mikä k**ipää oli luonteeltaan kotona, minä minä ja aina vain minä, joka asiassa. Töissä tietysti mitä sosiaalisin ja ystävällisin. Nykyinen kumppani on täysin vastakohta, itsekeskeisyys loistaa poissaolollaan, vaikka onkin jämäkkä ja ystävällinen sekä tunnetaidoiltaan mitä taitavin.