Huvipuistohullu on mun lemppari pals*ahullu
Kuka on sinun lempparisi? (pals*ahullu sana bännätty)
Kommentit (44)
Munkin. Koska se on hyväntahtoinen . Ehkä jopa ainut hyväntahtoinen palstahulllllu, joskaan ei sanan varsinaisessa mielessä edes ole sitä
Huvipuistohulluhan ei ole hullu ollenkaan vaan mitä sympaattisin tyyppi, jolla on aina mukavaa ja sydämellistä kerrottavaa.
Ne oikeat hullut ovat parhaimmillaan ankeita ja yksinkertaisia, pahimmillaan psykoottisia pakkohoitotapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Tjaah.. mun mielestä Huvipuistohullu ei oo tarpeeksi hullu. Jotai oleellista sen hulluudesta puuttuu... se on ikäänkuin jotenkin, miten sen nyt sanoisi, ohutta.
Samaa mieltä. Muiden palstailijoiden kokemus jää Huvipuistohullun tapauksessa jollain tapaa vajaaksi.
Ihan tavallinen käyttäjähän tuo hph on. Palsta*hullun arvonimen saisi jos jankuttaisi samasta joka päivä.
En laske Huvipuistohullua palstahulluksi. Hänhän on vain hulluna huvipuistoihin, mutta ei esim. jankkaa ja spämmää aiheesta, joka on kuitenkin minimivaatimus palstahullulle.
Itse tykkäsn Zincciksestä, mutta hän on kadonnut johonkin.
Julkkisnaishullu on suosikkini, psykoottinen valheiden jankuttaja, vainoaja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen käyttäjähän tuo hph on. Palsta*hullun arvonimen saisi jos jankuttaisi samasta joka päivä.
HuvipuistoHULLU kirjoittaa AV (aivot vapaalla) PALSTALLE, PALSTA + HULLU = ..... Palsta*hullu?
Huvipuistohullu? Pikemminkin huvipuistonormaali.
Suurimman osan ns. palsta_hullujen takana on sama huomionhakuinen sekopääsatuilija.
Mikä tällainen on? Jostain syystä on mennyt ihan ohi kyseinen huvipuistofanaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla
Kaffebulla saa olla ylpeä, että on mennyt tolkun jutuillaan noin pahasti jonkun ihon alle. :D
Miks mä en tiedä huvipuistohullusta. Mitä se on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Miks mä en tiedä huvipuistohullusta. Mitä se on tehnyt?
Katso ylös
Tjaah.. mun mielestä Huvipuistohullu ei oo tarpeeksi hullu. Jotai oleellista sen hulluudesta puuttuu... se on ikäänkuin jotenkin, miten sen nyt sanoisi, ohutta.