Lääkäri pyysi facebook kaveriksi
Kävin siis eilen lääkärissä ja en ole koskaan aiemmin käynyt samalla lääkärillä. Ilalla facebookissa oli kaveripyyntö tuolta lääkäriltä. Käykö lääkärit tosiaan pyytämässä kavereiksi asiakkaita🙄
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan vahinkonäppäys kun algoritmi on sua tyrkyttänyt kaveriksi. Tuskin edes muistaa kuka olet.
Ei algoritmi voi tietää ketä lääkärillä on ollut potilaina.
Algoritmi tietää kaiken.
Älylaite, kaksi laitetta jossa esim facebook kohtasi ja näin syntyi yhdistävä tekijä.
Ja tämä maaginen kohtaaminen johti siihen, että lääkäriltä tuli facebook-kutsu.
Just.
Luulisi, että lääkärit välttelevät potilaitaan kaikin voimin, kun potilaat tuppaavat usein ihastumaan lääkäreihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on provo. Tuo on mahdotonta.
Voi olla mahdollista. Itse en ottaisi kaveriksi. En luota lääkäreihin.
Mutta eihän lääkäri saa olla potilaansa kaveri?
Itse ottaisin kaveriksi vain sellaisen lääkärin joka oikeasti kuuluisi ystäviini tai sukuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan vahinkonäppäys kun algoritmi on sua tyrkyttänyt kaveriksi. Tuskin edes muistaa kuka olet.
Algoritmi tietää kaiken.
Älylaite, kaksi laitetta jossa esim facebook kohtasi ja näin syntyi yhdistävä tekijä.
Just.
Sinä et ole koskaan selannut ehdoksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa kuudetta vuotta lääkärini kanssa. Hän hoiti minun polvivaivaani ja tapasimme sattumalta baarissa.
Tuo on eri asia jos on myöhemmin sattumalta törmännyt jossain ja alkanut juttelemaan. Mutta lääkäri ei todellakaan voi itse oma-alotteisesti etsiä käsiinsä potilaitaan päästäkseen juttusille heidän kanssaan.
Eihän se nyt ole paljon isompi juttu kuin se, että minulla on baarissa usein päällä t-paita jossa lukee "En ole gynekologi mutta voinhan aina vilkaista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Algoritmi tietää kaiken.
Just.
Sinä et ole koskaan selannut ehdoksia?
Ja sinäkö lähettelet summittain kaveripyyntöjä kaikille random "ehdoksille"?
Minä olen sillä tasolla, että mietin, voiko päivystyksessä tavattua lääkäriä tervehtiä kadulla. Ja joku saa fb-kaveripyynnön perään.