It-tyttöjen uusi lempitakki kääntää päät
Syksyn ihanimmassa takissa yhdistyvät kaksi klassikkoa. Lopputulos on positiivinen yllätys.
Aikooko kukaan hankkia syksyn "ihaninta" takkia?
Kommentit (36)
Vanhana it-nörttinä huomautan että ainakin it-miehet/pojat eivät välitä pukeutumisesta keskimäärin kovinkaan paljon, vaan tykkäävät laittaa samat kuluneet mukavat vaatteet päälle. Aitoja it-tyttöjä ei ihan hirveän paljon ole, mutta käsittääkseni hekään eivät yleensä ole muodista kovin kiinnostuneita.
Mikä ihmeen IT-tyttö? Ja ihan hirveitä rättejä 😂
Ei tarvitse laittaa enää loppuja xxxl-kokoisia alennusmyyntiin kun menevät kaupaksi muutoinkin.....ööh mutta mistä takit xxxxl-kokoisille?
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri toipunut muodikkaista makuupussitalvitekeista ja nyt pitäisi ihastella räkää ja oksennusta kadulta keräävistä ilmastoepäystävällisistä farkkuloimista.
Ylisuuret bleiserit ovat nyt myös kovasti pinnalla:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisellä mallilla liivi laahaa maassa vaikka on plattarit jalassa. Mahtaa olla tyylikäs asu, kun on pyörinyt vartin kaupungilla katuja lakaisten.
Huonolla tuurilla ruuhkassa joku tallaa vahingossa liuhukkeen päälle ja makaat seuraavaksi selälläsi syksyn tyylikkäin takki ylläsi.
Tai juutut liukuportaisiin.
En ole suunnitellut hankkia farkkutakkia. En hankkinut sitä 70-luvullakaan, milloin se oli suurta muotia.
Noi oversize vaatteet on kamalia.
Takkimuoti on vuosia ollut aivan järkyttävän rumaa eikä tuo farkkuhirvitys tilannetta paranna. Kaikki takit on luokkaa puolijoukkueteltta vyöllä.
Olin jo luovuttanut, että en löydä istuvaa, muotoon leikattua välikausitakkia mistään, kun sellainen osuikin silmiini ulkomaisesta verkkokaupasta ja vihdoin, vuosien etsinnän jälkeen löysin kauniin, tyylikkään, hyvin istuvan takin.
todennäköisesti jutun tehnyt ei ole keksinyt mitään parempaa ja laittanut tuollaisen otsikon juttuunsa.
Resuista ja epäsiistin näköistä tämän ajan muoti.
🇺🇦🇮🇱
Onneksi on oma tyyli löytynyt ja ei tarvi juosta mitä oudoimpien muotioikkujen perässä. Jotkut on vaan niin hukassa että pitää mennä viimeisimpien trendien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin noi on edes it-alalla. Joku Jennifer Lopez koodaamassa..??
Itse olen ja mun takit on Prismasta.
Mult ainaskii kysyttii millä kielell mä kodaaaan niinku. No in inglish tiätengi
Onko ''it-tyttö'' tosiaan näin monille aivan tuntematon käsite? :D
Onkos noissa edes paikkaa läppärille?
Harmi, että Iltalehden muotijuttujen kommentointi on estetty. Noissa jutuissa mainostetaan aina toinen toistaan hullumpia hörhöilyjä mukamas suurinakin muotilöytöinä ja villityksinä. Vaatteita ja asukokonaisuuksia, joita ei ikinä ja missään näe kenenkään käyttävän.
En. Ei ihan oo mun tyyliä 😅 Tavallinen farkkutakki löytyy kyllä.