Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa asuntovelalliset

Vierailija
14.09.2023 |

Itse odotan rajua koron nousua.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuntovelallinen ja ei kyllä itselläkään hymy hyydy.

Vierailija
2/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun naurattaa. Mutta sitten kun se asunto on vihdoin oma ja sää pöntilö olet laapanu rahas vuokriin niin vaihtuuko nauru veetutukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nelikymppisiä ja ehdittiin hyvin maksaa asuntolaina pois nollakorkojen aikana. En tajua, miten ihmeessä muut meidän ikäiset helsinkiläiset on tässä epäonnistuneet tai päättäneet jättää maksamisen myöhemmäksi.

Vierailija
4/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on vielä huumorintajua. Varsinkin kun asia ei varmasti koske sinua. 

Vierailija
5/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näilläkin koroilla lyhennys, korot + asumisen kulut vähemmän kuin vastaavassa vuokralla. Kiva että olet ilmoinen puolestani :)

Vierailija
6/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan 50 kymppisiä.tänä vuonna saatu talo maksettua 20 vuotta meni .olemme onnekkaita kun korko ollut tosi matala ja töitä ollut hyvin .nyt voimme matkustella kun ollaan pihistelty pitkään.. toivon tuleville talon rakentajille myös yhtä hyviä aikoja vaikka pahoin pelkään että nyt tulee vaikeampi 20 vuotta

Vierailija
7/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama mua naurattaa kans. maksoin asuntolainan nolla korkojen aikaan pois.siis naurattaa jonkun tilille vuokraa maksavat pölvästit.

Vierailija
8/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun naurattaa. Mutta sitten kun se asunto on vihdoin oma ja sää pöntilö olet laapanu rahas vuokriin niin vaihtuuko nauru veetutukseen?

En asu vuokralla. Ap

Vierailija
9/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap ilkeä ihminen. Minä maksan perjantaina 10000€ asuntolainaa pois ja kuukausi erä muuttuu noin 530€/kk. Maksetaan miehen kanssa okt:sta puoliksi tuo summa, joten ei tässä hätää ole. Saa korot nousta reippaasti, jotta olisimme maksukyvyttömiä. Rahaa jää säästöön yli 1000€/ kk joista tosin osa käytetään asumiskuluihin, vakuutukseen ja autoremppoihin. Pystytään lomailla jne. vaikka tulot ei päätä huimaa.

Vierailija
10/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama mua naurattaa kans. maksoin asuntolainan nolla korkojen aikaan pois.siis naurattaa jonkun tilille vuokraa maksavat pölvästit.

Odota vaan sitä päivää kun maksettavaksi tulee isoja remonttikuluja.

Vierailija
11/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap ilkeä ihminen. Minä maksan perjantaina 10000€ asuntolainaa pois ja kuukausi erä muuttuu noin 530€/kk. Maksetaan miehen kanssa okt:sta puoliksi tuo summa, joten ei tässä hätää ole. Saa korot nousta reippaasti, jotta olisimme maksukyvyttömiä. Rahaa jää säästöön yli 1000€/ kk joista tosin osa käytetään asumiskuluihin, vakuutukseen ja autoremppoihin. Pystytään lomailla jne. vaikka tulot ei päätä huimaa.

Miksi valitsit annuiteettilainan?

Vierailija
12/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sen sinun vuokra-asunnonkin omistaa. Kannattaa miettiä ajatusta vähän pidemmälle. Ettei tule ikäviä yllätyksiä.

Vierailija
13/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisen halpaa asuntolaina edelleen on.

Vierailija
14/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sen sinun vuokra-asunnonkin omistaa. Kannattaa miettiä ajatusta vähän pidemmälle. Ettei tule ikäviä yllätyksiä.

En asu vuokralla. Ap

Vierailija
15/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hyvä asia yhteiskunnassa, että asuntovelallisistakin tulee vuokralaisia?

Vierailija
16/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asu vuokralla. Ap

Se, että äitisi pyytää sinua imuroimaan ja pesemään ikkunat ja siivoamaan, on tosiasiassa vuokraa siitä että asut äitisi kodissa. Älä kiukuttele aina hänelle, koska jos äitisi heittää sinut lopulta ulos, joudut asumaan vuokralle.

Vierailija
17/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaa ottaessa kuuluu varautua 10% lainakorkoihin, tai oikeasti ei ole varaa ottaa sitä lainaa....no onhan niitä tyhmiä ollut jotka kuvitteli että 0-korolla menee lainat loppuun. NOPE.

Oma vika jollei järki pelaa.

Vierailija
18/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit annuiteettilainan?

Olet oikeassa. Ei ollut välttämättä paras vaihtoehto. Saamme kuitenkin maksettua asuntovelan huomattavasti etuajassa pois

Vierailija
19/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asu vuokralla. Ap

Se, että äitisi pyytää sinua imuroimaan ja pesemään ikkunat ja siivoamaan, on tosiasiassa vuokraa siitä että asut äitisi kodissa. Älä kiukuttele aina hänelle, koska jos äitisi heittää sinut lopulta ulos, joudut asumaan vuokralle.

Ei minun äitini enää elä enkä asu isänikään kanssa. Ap

Vierailija
20/65 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Varakkaalla Halvat huvit!

Mutta nauru pitkästä ilosta!

eli loppuu sekin ilo vielä aikanaan.

Varokki ettet itse siihen lankea!

🤪