Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi uudistuksia ei saa haukkua, jos ne ovat todella huonoja?

Vierailija
14.09.2023 |

Varsinkin ohjelmistoista. Aletaan vastahaukkua että et osaa käyttää. Olen kuitenkin jotain peruskäyttöä enemmän osaava itse ja mm. Corelin uusin versio oli huono verrattuna johonkin vanhaan. Ennen vaan napsautti xrefin, sääti oikean koon ja se oli siinä, mutta nyt pitää hemmetisti säätää ja muodoilla ennenkuin saa mitään ohjelmaa toimimaan. En ostanut varsinaista versiota kun kokeiluversiossa piti tehdä paljon töitä vs. se vanha versio. Mulla meni muutaa vuosi välissä etten tarvinnut en muista enää mikä versio oli aiempi cd:llä oli vielä silloin ja jossain kaapin perällä ne varmaan on mutta ei enää toimi Win11:ssä eikä ole cd-asemaakaan. Samoin mielestäni Excelin toiminnot oli parhaimmillaan ehkä versioissa 2007-2009. Sen jälkeen alettiin piilotella valikoita, kun ei enää muita uudistuksia keksitty. Olen siitä löytänyt kaikki mitä haluan, mutta siitä on vähennetty helppokäyttöisyys toimintoja. Kun ei enää keksitä päivitettävää, tehdänä ohjelmaan kiusaa että sitten voidaan taas myydä vanhemman version ominaisuuksia uusissa päivityksissä vai?

Toinen juttu että lasketaan liikkeelle versiot, joissa on vielä paljon bugeja ja puutteita tämä lähinnä ammattipuolella. Pitäisi vaan käyttötestata kunnolla, eikä hätäisesti omalla porukalla. Kun ne, jotka eivät ohjelmaa käytä, eivät huomaa mitä kaikkea pitäisi kokeilla ja ihan yksinkertaisissakin asioissa.

Tee itse parempi. Ei tarvitse, voisi olla muut tekemättä huonompia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla