Naiset 40+ millainen on hiustyylisi?
Itse olen nainen 41.v, pitkä vaalea tukka vyötärölle saakka. Oma väri maantie, se raidoitettu vuosien saatossa vaaleaksi. Otan tyviraitaa noin 3kk välein. Kasvatan tästä niin pitkän kun vain kasvaa.
Ennen tykkäsin kihartaa, nykyisin olen aivan rakastunut tukkaani suorana. Kesän korvilla oli aivan hilkulla, etten leikkauttanut virkamiespolkkaa, tuli hetkellinen mielenhäiriö näyttää asialliselta ja aikuiselta ja kuvittelin mielessäni bleiseri / pitkä polkka lookin syksyksi. Onneksi en tähän lähtenyt! Nyt kaduttaisi.
Onneksi kuuma kesä teki tehtävänsä ja aloin pitää kesämekkoa ja hiuksia pesun jälkeen auki. Se tyyli puraisi myös itseeni ja sillä tiellä ollaan edelleen. Tuntuu, että moni mies on myös kommentoinut älä leikkaa kun olen puhunut hiustenleikkaushaaveista heille. Ilmeisesti edelleen pitkät hiukset on miesten mielestä ihanat, en tosin itsekään osaa sanoa miksi? Naisellinen ja tyttömäinen, sellainen elämisen keveys ehkä?
Eli pitkä, suora ja vaalea on tämä oma tämän hetken malli. Tällä mennään toistaiseksi.
Kommentit (31)
Olen 40-vuotias ja luonnostaan vaalea ja vähän kihartuva noin vyötärölle ulottuva paksu tukka.
Perspituinen kihartuva hamppukasa, ikinä ei voi harjaa näyttää tai pelistä katsoo hagrid. Värjäämätön on, jotain vaaleanruskeen/keskiruskeen väliltä ja pahasti punaiseen taittava. Letillä melkein aina, koska muuten on vaan tiellä tai sojottaa sinne tänne.
Just kävin leikkauttamassa pitkähköt hiukseni kevyeen, rikottuun polkkaan, sivujakaus ja hiukan vino otsatukka.
Mieheni kommentti: kivan tyttömäinen kampaus, sopii sulle paljon paremmin kuin ne pitkät.
Keskiruskea polkka.
Oma väri.
Leikkasin myös itse kun kampaamohinnat kirpaisee.
N40
Näytät kauhtuneelta lahkolaiselta. Minäkin näytin ja leikkautin vyötärömittaiset hiukset hartiamittaan.
N41
Vaalea ranskalainen polkkatukka. Tykkään enkä aio antaa hiusten enää kasvaa. Aiemmin oli pidemmät.
Harmaantunut, ultralyhyt. Hiukseni ovat paksut ja tuuheat. Pidempänä mahdoton pehko, taipuu ja sojottaa joka suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Just kävin leikkauttamassa pitkähköt hiukseni kevyeen, rikottuun polkkaan, sivujakaus ja hiukan vino otsatukka.
Mieheni kommentti: kivan tyttömäinen kampaus, sopii sulle paljon paremmin kuin ne pitkät.
Mitä muuta miehesi olisi voinut sanoa ilman perheriitaa ja selibaattia?
Pitkä, nykyään lähinnä kullanruskea tukka nutturalla. Joskus auki, jos siltä tuntuu, mutta siistimmältä näyttää kiinni. Harmaita hiuksia löytyy muutamia.
N45
Joo totta en tiedä, eniten kommentteja kesän aikana hiuksista tuli ehkä juuri miehiltä niin siksi tämä tuli mieleen.