Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähteydestä haaveileva naapuri ärsyttää

Vierailija
13.09.2023 |

En ole kateellinen, mutta ärsyttää naapuri jonka päivän suurin murhe on onko varaa ottaa hampaiden valkaisu tässä kuussa. Kaikki pyörii oman lärvin ympärillä ja otetaan satoja kuvia itsestä, kun ollaan niin narsistisia. Siellä ei liiku muuta korvien välissä kuin, että ollaanko sitä saatu tarpeeksi seuraajia tässä kuussa. Itselleni jokainen päivä on yhtä selviytymistä, että riittääkö rahaa ostaa edes ruokaa. Yritän parasta aikaa muuttaa taloustilannettani, mutta ottaa päähän tuollaiset ihmiset, jotka eivät tiedä mitä elämä voi pahimmillaan olla. Missä on nöyryys?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en puhu napureiden kanssa kerostalossa. Ei mitän syytä kaverata.Olet esimerkki minkä rasiteen niistä saa.

Vierailija
2/6 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kai "tähteydestä" haaveilevat ovat oppineet mallin toisilta samanlaisilta, jotka eivät elä ihan tässä maailmassa. Jos haluaa suuret tulot  mahdollisimman vähällä vaivalla, jo lähtökohta luo suuren riskin. Näitähän tämä julkkis-maailma on pullollaan, kaikenmaailman epävakaita esittäjiä. Sinun on vain ilmaistava, ettet ole kiinnostunut ja sitten pyydät jättämään rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla kiitollinen ettei ole samanlainen reppanaluuseri kuin ap!

PS. Dear ap, luuseriutesi on todennäköisesti itseaiheutettua, eli olet sen ansainnutkin :D

Vierailija
4/6 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri ansaitsi kateuden, ap saa sääliä ilmaiseksi.

Vierailija
5/6 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan ole kateellinen kaiken maailman tyrkyille. Se miltä asiat näyttää ei ole heilläkään koko totuus.

Vierailija
6/6 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naapurin kanssa tarvitse olla tekemisissä, jos ärsyttää! Kai voit sanoa, että minua ei nyt nämä ulkonäköasiat jaksa jatkuvasti kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi