Miehelleni ei kelvannut uudi rivitalo ja sahkoautopaikka
Muutamme viikon päästä upouuteen rivitaloasuntoon jonka valitsimme mm sen takia että asunnossa on katollinen autopaikka sähköautonlatausvehkeineen. Tosin autopaikka oli oma osakkeensa ja maksoi 4500e.
Nyt mies on sitä. Ieltä että uusi asunto on ihan p..ska ja lataus siellä kallista. Lataa automme edelleen kirkonkylän kaupan parkissa. Hoh
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku pörssisähkölle ja auto lataukseen halvimpina tunteina.
Ongelma muissa kun okt-kohteissa on että se taloyhtiön parkkipaikan sähköt ei kuulu asunnon sähköliittymään vaan on joku taloyhtiön yhteinen. Sitten tapellaan hallituksen kokouksissa saako ladata ja mitä siitä veloitetaan.
Tätä tässä onkin yritetty ap:lta kysyä että maksaako itse sähkölaskussa vai taloyhtiölle. Olisi aika olennainem tieto jotta voisi asiaan kommenttinsa jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku pörssisähkölle ja auto lataukseen halvimpina tunteina.
Ongelma muissa kun okt-kohteissa on että se taloyhtiön parkkipaikan sähköt ei kuulu asunnon sähköliittymään vaan on joku taloyhtiön yhteinen. Sitten tapellaan hallituksen kokouksissa saako ladata ja mitä siitä veloitetaan.
Meillä on 20v vanha taloyhtiö ja parkkipaikan sähkö menee asunnon sähköliittymästä. Sulla täytyy olla aika vanha taloyhtiö, kun ei tuo meidänkään yhtiö mikään nuori ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan pihassa lataaminen tuskin on ilmaista sekään.
Mulla on kotilatausasema, mutta ainakin Lidlissä ja Motonetissä lataan halvemmalla. Eikä sähkösopimukseni ole edes aivan niitä kalleimpia, sikakallis toki ja lisänä kallis siirtomaksu.
Uskomatonta,olen luullut että se lataaminen on lähes ilmaista,ainakin kun lukee näitä vertailuja,sähköauto vs polttomoottoriauto
Onhan sähkärillä autoilu silti melko edullista, hieman yli 3 euroa satasella vaikka lataisi kalliilla kotisähköllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan pihassa lataaminen tuskin on ilmaista sekään.
Mulla on kotilatausasema, mutta ainakin Lidlissä ja Motonetissä lataan halvemmalla. Eikä sähkösopimukseni ole edes aivan niitä kalleimpia, sikakallis toki ja lisänä kallis siirtomaksu.
Uskomatonta,olen luullut että se lataaminen on lähes ilmaista,ainakin kun lukee näitä vertailuja,sähköauto vs polttomoottoriauto
Onhan sähkärillä autoilu silti melko edullista, hieman yli 3 euroa satasella vaikka lataisi kalliilla kotisähköllä.
On on.
Ja siksihän niitä ostellaankin niin paljon nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
VaahtoVasara kirjoitti:
Halpa on autopaikka, jos 4,5k uudessa rivariyhtiössä.
Taidetaan matkustaa syvemmälle Suomeen kuin Kehä III?Et sitten lukea osaa...
Nykyajan ongelmia, oppinut lukemaan kursorisesti. Näemmä ns. nimimerkkihän sen paljasti.
Rauma voisi olla kivaa seutua, jos ymmärtäisi paikallisten puhetta.