Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jollain on mies ja miehen lapset

Vierailija
12.09.2023 |

Minulla ei miestä eikä lapsia. Ja sairastamani syövän takia en voi saadakaan.
Meillä jokaisella on omat murheet mutta pahalta tuntuu jos aviossa oleva kahden lapsen äiti möykkää sekundaarisesta lapsettomuudestaan kun ei kolmas ole tullut hoidoillakaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat murheet on aina lähempänä kuin muiden, vaikka olisivat miten pieniä. Mitenkähän ihmisten psyyke kestäisi, jos asettaisi muiden murheet omiensa edelle?

Vierailija
2/4 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ja muiden kirjoitti:

Omat murheet on aina lähempänä kuin muiden, vaikka olisivat miten pieniä. Mitenkähän ihmisten psyyke kestäisi, jos asettaisi muiden murheet omiensa edelle?

Onhan se niinkin. Siksi ammattiauttajien onkin otettava etäisyyttä toisten murheisiin, autettava menemättä mukaan.

Ehkei vaikka työkaverikaan edes ajattele lapsettoman vanhanpiian kätkettyä surua kun itse valittaa ettei raskaus ala vaikka neljättä yritetty, pääsisi äitiyslomalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapseton vanhapiika ole voimaantumisen huipentuma. Mitäs sellaista surkutella, kateellinen voi olla päin vastoin kun itse on orjana miehelle ja lapsille.

Vierailija
4/4 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat ja muiden kirjoitti:

Onhan se niinkin. Siksi ammattiauttajien onkin otettava etäisyyttä toisten murheisiin, autettava menemättä mukaan.

Ehkei vaikka työkaverikaan edes ajattele lapsettoman vanhanpiian kätkettyä surua kun itse valittaa ettei raskaus ala vaikka neljättä yritetty, pääsisi äitiyslomalle.

Mistäpä se voisi edes tietää, jos ei asiasta ole ollut puhetta? Ei kaikki halua naimisiin ja lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi