Kun haluat laihtua, miten sen teet?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin ensin fineli.fi kaiken syömäni ruuan. Sieltä näkee kalorit ja vitamiinit mitä niistä päivittäin tulee. Ensin pudotin syömiset 1300 kaloriin ja kun en laihtunut niin vähän yli 1000 kaloriin. 10 kiloa lähti 5 kuukaudessa. Nyt lisään syömisiä pikkuhiljaa ja tarkkailen ettei paino lähde nousemaan. Kolesteroli putosi kuudesta kahteen. Eli oli muutakin hyötyä. Lisävitamiinia ja kalkkia otin purkista.
Kerro tosta kolesterolista enemmän. Mitkä arvot mainitsit?
Yleensä en syö niin paljon, jos yritän laihduttaa. Olen myös yrittänyt syömällä, ei onnistunut.
Keto+pätkäpaasto, ainoa mikä mulla tuntuu toimivan.
Jätin pois kaikki missä on lisättyä sokeria. Viikossa hävisi himo makeaan. Ja ihme kyllä myös himo suolaisiin ja rasvaisiin herkkuihin kuten perunalastut ja suolapähkinät. Nyt laihdun pikkuhiljaa tavallisella kotiruualla missä runsaasti kasviksia.
Luultavasti ainut tapa on lopettaa ruoka-avuissa käyminen. Toistaiseksi tarvetta laihtua. Tämän vaalikauden aikana tuskin tulee muutenkaan lisää ylipaino-ongelmia. Ainakaan meille köyhille.
Kuntoilen 2 tuntia joka päivä. Syön sitten iisimmin ja laihduinkin alkuvuodesta 14 kg vaikka 12 kg oli tavoite.
Mulla sama. Lisäksi käyn joka toinen päivä uimassa, koska sillä tavalla saa nesteet pois kropasta ja turvotus poistuu. Äkkiä laskee paino monta kiloa, jos on tarvetta. Tosin en päästä painoa myöskään nousemaan koskaan älyttömästi.