Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun haluat laihtua, miten sen teet?

Vierailija
12.09.2023 |

Kerro tapasi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vhh-ruokavalio ja pätkäpaasto. Sen teho perustuu aitoon ruokaan ja tarpeeksi pitkiin ateriaväleihin.

Mulla sama. Lisäksi käyn joka toinen päivä uimassa, koska sillä tavalla saa nesteet pois kropasta ja turvotus poistuu. Äkkiä laskee paino monta kiloa, jos on tarvetta. Tosin en päästä painoa myöskään nousemaan koskaan älyttömästi.

Vierailija
22/28 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin ensin fineli.fi kaiken syömäni ruuan. Sieltä näkee kalorit ja vitamiinit mitä niistä päivittäin tulee. Ensin pudotin syömiset 1300 kaloriin ja kun en laihtunut niin vähän yli 1000 kaloriin. 10 kiloa lähti 5 kuukaudessa. Nyt lisään syömisiä pikkuhiljaa ja tarkkailen ettei paino lähde nousemaan. Kolesteroli putosi kuudesta kahteen. Eli oli muutakin hyötyä. Lisävitamiinia ja kalkkia otin purkista.

Kerro tosta kolesterolista enemmän. Mitkä arvot mainitsit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän herkut pois

Vierailija
24/28 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en syö niin paljon, jos yritän laihduttaa. Olen myös yrittänyt syömällä, ei onnistunut.

Vierailija
25/28 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto+pätkäpaasto, ainoa mikä mulla tuntuu toimivan.

Vierailija
26/28 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pois kaikki missä on lisättyä sokeria. Viikossa hävisi himo makeaan. Ja ihme kyllä myös himo suolaisiin ja rasvaisiin herkkuihin kuten perunalastut ja suolapähkinät. Nyt laihdun pikkuhiljaa tavallisella kotiruualla missä runsaasti kasviksia.

Vierailija
27/28 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ainut tapa on lopettaa ruoka-avuissa käyminen. Toistaiseksi tarvetta laihtua. Tämän vaalikauden aikana tuskin tulee muutenkaan lisää ylipaino-ongelmia. Ainakaan meille köyhille.

Vierailija
28/28 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilen 2 tuntia joka päivä. Syön sitten iisimmin ja laihduinkin  alkuvuodesta 14 kg vaikka 12 kg oli tavoite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän