Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koko talo haisee p***alta

Vierailija
12.09.2023 |

Muutama päivä sitten hoksasimme, että talon viemärit eivät vetäneet ja sakokaivot olivat täynnä. Lokakuski kävi tyhjentämässä kaivot, ja minun ja lokakuskin tutkittua asiaa todettiin sakokaivon purkuputken olevan tukossa. Noh, viikonloppuna sitä sitten miehen kanssa aukaistiin menemällä kaivon sisään ja tökkimällä tukosta pitkällä putkella. Minä menin ensin kaivoon tökkimään ja mies jatkoi sitten, kun olin näyttänyt hänelle, ettei siihen paskakaivoon kuole. Putki saatiin auki.

Homman jälkeen miehen vaatteet olivat ihan paskassa, kun hän oli nojaillut kaivon seinämiin. Minun vaatteeni eivät olleet paskassa, koska en nojannut seinämiin. Eilen mies sitten nakkasi vaatteet pesuhuoneeseen likoamaan.

Tänään aamulla ihmettelimme, kun koko kämppä haisi paskalle. Mietin, että ovatko putket taas tukossa. Tuuletettiin kämppä. Mies nakkasi vaatteet pesukoneeseen ja kas kummaa, ohjelman jälkeen koneesta tuoksahti.

Mies sitten mietti, että pitäisiköhän vaatteet liottaa etikassa. Kysyin, että missä hän sitten vaatteita oli liottanut, niin hän vastasi että vedessä.

Pelkässä puhtaassa vedessä. Ihmispaskassa likaantuneita vaatteita. Niin, että ne liotusveden paskahöyryt levisivät koko kämppään. Ja sitten hän nakkasi ne haisevat vaatteet pesukoneeseen, ja nyt kone haisee paskalta.

Mikä helvetti miehiä vaivaa? Eikö sen vertaa järki sano, että vaatteita liotetaan etikkaliuoksessa, tahranpoistoainelioksessa tai ihan missä muussa tahansa liuoksessa kuin PELKÄSSÄ VEDESSÄ.

Ja sitten jos minä neuvoisin häntä kädestä pitäen kuin lasta kotitöiden suhteen, hän suuttuisi.

Ja tähän on ihan turha sanoa, että miehen osaaminen on niissä miesten jutuissa, koska se olin kyllä minä joka joutui sinne paskakaivoonkin ensimmäisenä menemään, koska miestä ällötti enemmän.

Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun mies tekee näitä maalaisjärjen vastaisia älyttömyyksiä kotitöiden suhteen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteenne kuulostaa lapselliselta. Miehesi ei tiennyt ihan perusjuttua pyykinpesusta, todennäköisesti sinä peset yleensä siis pyykit teillä. Sinä reagoit toisen virheeseen suuttumalla. Mitä olisitte molemmat voineet tehdä erilailla?

Molemmat pesevät ihan omat vaatteensa. Ja en suuttunut virheestä. Ihmettelin vain ääneen ja mies veti pultit. Eikö nuo pyykinpesuasiat opeteta lapsuudenkodissa tai köksäntunnilla? Eikö se ole ihan perusasia, jonka jokaisen aikuisen ihmisen tulee osata? Miksi aikuisen naisen tulee opettaa aikuista miestä pesemään pyykkiä?

AP

Vierailija
22/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju pitäisi tallentaa arkistoihin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frakki päälle!

Vierailija
24/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ettin ittelle kunnon muijaa joka sano mitä pitää tehdä, oisit sopiva justiina ,mut oot sitten sen miehen kanssa joka ei osaa eikä ymmärrä mitään, on se vaan niin väärin kun mun pitäsi löytää tiejyrä.

Vierailija
25/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

E

P

S

!

XD

Vierailija
26/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt desinfioit sen pyykkikoneen kloritella. 2 ruokalusikallista kloritea ja kone pyörimään max 30 asteen lämmössä. Pyykkiin en ota kantaa, kun itse ehkä heittäisin pois.

Vierailija
27/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä ettin ittelle kunnon muijaa joka sano mitä pitää tehdä, oisit sopiva justiina ,mut oot sitten sen miehen kanssa joka ei osaa eikä ymmärrä mitään, on se vaan niin väärin kun mun pitäsi löytää tiejyrä.

Käy katsomassa Peabin varikolta.

Vierailija
28/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olisin kans laittanut veteen likoamaan, ei mulla edes ole etikkaa. Jos siis yleensä olisin pessyt, olisin varmaan heittänyt roskiin nuo vaatteet.

Vierailija
29/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille on ilmeisesti jotenkin perverssin terapeuttista valittaa miehistään tai miestensä tekemisistä ja saada sympatioita muilta naisilta. Ja samalla pääsee itse pätemään vaikkapa omilla pyykinpesutaidoillaan kuten tässä. Tämä on etenkin heikkoitsetuntoisille naisille tärkeää, päästä pätemään ja tuntemaan olevansa parempi kuin edes joku, jossain, kerrankin. Ja mikäs sen sopivampi mollattava ja lytättävä kuin oma mies.

Omista miehistä valittaminen on suomalaisten tanttojen ikivanha ja perinteikäs harrastus.

Vierailija
30/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Onkohan niitä miehiä, jotka kasvatettu kaikki pomput etukäteen tasoittamalla😂päivän paras🌹

Vierailija
31/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille on ilmeisesti jotenkin perverssin terapeuttista valittaa miehistään tai miestensä tekemisistä ja saada sympatioita muilta naisilta. Ja samalla pääsee itse pätemään vaikkapa omilla pyykinpesutaidoillaan kuten tässä. Tämä on etenkin heikkoitsetuntoisille naisille tärkeää, päästä pätemään ja tuntemaan olevansa parempi kuin edes joku, jossain, kerrankin. Ja mikäs sen sopivampi mollattava ja lytättävä kuin oma mies.

Omista miehistä valittaminen on suomalaisten tanttojen ikivanha ja perinteikäs harrastus.

Just joo. Ei ole kyse pätemisestä vaan siitä, että toivoisi toisen toimivan niin, ettei kämppä jossa yhdessä asutaan ja pesukone jota yhdessä käytetään haise paskalta. Ja jos tästä huomauttaa normaalisti, niin toivoisi toisen suhtautuvan virheeseensä aikuismaisesti.

Vierailija
32/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee pallilta? Ripottele mieheen soodaa ja anna tekeytyä muutaman päivän. Sitten harjaat miehen puhtaaksi. Älä päästä miestä enää pallistumaan jatkossa.