Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vasta 27-vuotiaana ymmärtänyt, ettei

Vierailija
12.09.2023 |

onnellisuuteen tarvitse toista ihmistä. Aina sen olen tiennyt, mutta vasta nyt sen itse ymmärtänyt. Minulta jatkuvasti kysellään ystävien toimesta miksei minulla ole kumppania, lapset täytyisi jo tehdä, jne. Sitten kun kerron heille, etten aio tyytyä keneen tahansa, tiedostan oman arvoni ja jos en kaltaisiani löydä, niin jään sitten lapsettomaksi.

Miksi tätä kummastelee samanikäiset ystävät? Vanhempani ymmärsivät samantien mitä tarkoitan. Johtuuko siitä, että ovat rakkaudesta yhdessä, vaiko jostain muusta.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ovat oikeassa. Tulet katumaan vanhana, jos et kelpuuta ketään.

Vierailija
2/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Parempi yksin kuin huonossa seurassa. Saati henkipatto karvaisen miehen exä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, mutta paheksuntaa tulee sukulaisilta. T: n35v

Vierailija
4/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. 😀 Se että sinä olet ihmisen kanssa jota et rakasta palavasti, ei tarkoita että Ap:n ja meidän muidenkaan pitäisi.

Vierailija
5/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että näin "vanha" sinkkunainen todellakin herättää paheksuntaa. Mua se ei haittaa. Olen niin kauan sinkku kun huvittaa. Elän omanlaista elämää.

N26

Vierailija
6/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aikoinaan saman päätöksen. Olin pitkään sinkkuna, kunnes 36-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni joka sai minulta jalat alta. Sain esikoiseni 39-vuotiaana.

Vierailija
7/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kelpuuttaa vain joku B-vaihtoehto? Ap tietää mitä haluaa ja hyvä niin.

Vierailija
8/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa itsekkäältä, niin en yhtään ihmettele sukulaisten ja kaverien reaktiota. Vaikuttaa myös vaativalta mikä ei sekään ole aina hyvä asia. Voihan se kaduttaa myöhemmin kuten sanottua, jos ei ole ketään kelpuuttanut.

Vierailija
9/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi luultavammin kelpuuttanutkaan vain ensimmäisen vastaantulijan. Nyt ajattelevat, että sinun täytyy tehdä samoin.

Vierailija
10/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 37-vuotias sinkku. En ole koskaan seurustellut, ja kaiken lisäksi ole aseksuaali sekä vela. Aiheutan varmaan monissa närkästystä, mutta mitä sitten? :D Tämä on minun elämäni, jota elän niin kuin itse parhaaksi näen.

Vierailija
11/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa itsekkäältä, niin en yhtään ihmettele sukulaisten ja kaverien reaktiota. Vaikuttaa myös vaativalta mikä ei sekään ole aina hyvä asia. Voihan se kaduttaa myöhemmin kuten sanottua, jos ei ole ketään kelpuuttanut.

Jos tiedän mitä tahdon ja kaipaan kumppanilta, niin tekeekö se minusta itsekkään?

Ap

Vierailija
12/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 37-vuotias sinkku. En ole koskaan seurustellut, ja kaiken lisäksi ole aseksuaali sekä vela. Aiheutan varmaan monissa närkästystä, mutta mitä sitten? :D Tämä on minun elämäni, jota elän niin kuin itse parhaaksi näen.

*olen

Vierailija
13/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSEKÄS NAINEN AP ON!!!

Vierailija
14/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut ovat sinulle kateellisia, sellaiset jotka ovat tyytyneet? Olet kuitenkin nuori ja sinulla on vielä roimasti aikaa löytää elämäsi rakkaus. Ehkä ovat siitä ja riippumattomuudestasi tosiaan jotenkin kateellisia.

Vierailija
15/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas vaikutat rasittavalta.

Vierailija
16/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ITSEKÄS NAINEN AP ON!!!

😂 Joku hullu triggeröityi ja alkoi huutaa.

Vierailija
17/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kelpuuttamisesta" ei synny kuin ongelmia ja pahaa mieltä. Moni jaksaa feikata pari ensimmäistä vuotta mutta vanhuuteen saakka tuskin kukaan jaksaa kelpuutusliitossa kitkuttaa. Aloittaja on sen ikäinen, että on varmasti nähnyt ja kuullut, kuinka monilla vanhemmilla pariskunnilla yhdessäolo on kaikkea muuta kuin seesteistä ja onnellista. Mutta heidän aikanaan oli normi kelpuuttaa ensimmäinen vastakkaisen sukupuolen edustaja, joka osoitti edes jotain kiinnostusta ja avioliiton katsottiin kuuluvan normaalin aikuisen elämään. Viis siitä, millainen liitto oli kyseessä. Hyvä parisuhde kaikin puolin yhteensopivan kumppanin kanssa sitä vastoin tuo varmasti paljon iloa ja voimaa eri elämänvaiheisiin. Kelpuuttamalla siihen pisteeseen ei kuitenkaan päästä.

Vierailija
18/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sopii sulle, ei sovi jollekin toiselle.

Vierailija
19/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ITSEKÄS NAINEN AP ON!!!

😂 Joku hullu triggeröityi ja alkoi huutaa.

Ilmeisesti joku, joka on kelpuuttanut ensimmäisen vastaantulijan ja pyöräyttänyt lapset, koska niin muka kuuluu tehdä. Nyt on sitten täysin katkeroitunut.

Vierailija
20/63 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän siitä saa kun naiset päästetään miesten maailmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi