Lapsi oli oksentanut luokassa ja tuli kotiin äsken ja itkee kun näytti snäppejä mitä kaverit olivat laittaneet
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kuvattiin yks päivä bussissa.
Teinilauma tyttöjä ja poikia.
Kun huomasin niin alkoivat nauraa ja poistuivat juosten kun auto pysähtyi.
Ihan kamalaksi on tosiaan mennyt nuorison käytös.
Eikö kotona kenelläkään aikuisella ole aikaa opettas nuorille mikä on oikein ja väärin?
Taitaa olla omat juoksut tärkeämpiä ja vanhemmilla kännykät myös aina kädessä.Vanhemmissa on havaittavissa jaksamisvajetta, he eivät ole itsekään päässet kiinni yhteiskuntaan ja huono-osaisuus on periytynyt jo ties kuinka monessa sukupolvessa. Ja nuoriso on aina ollut pilalla, puhelimet on tuonut siitä entistä karumman. Varmaan meidänkin sukupolvi olisi pelkän nauramisen sijaan myös kuvannut, jos se olisi ollut mahdollista. Ja mä ainakin myönnän olleeni ihan hirveä nuori. Eikä ollut kotioloissa kehumista, mutta onneksi yksi opettaja otti kopin ja pääsin 8 luokalla hänen valvovien silmien alle 10 luokalle pariksi kuukaudeksi.
Lapselle riittäisi yksi välittävä aikuinen. Mistä niitä saataisiin, kun Suomessa heistä on joka puolella huutava pula? Kai se on helpompaa istua näyttöpäätteen takana kivittämässä lapsia kuin ottaa heistä koppia.
No, olin pari päivää seuraamassa kummityttöni opetusta kun tämä oli joutunut kiusaaminen kohteeksi. Aika pienellä liikkeellä se tilanne on ainakin toistaiseksi rauhoittunut. Mutta olen valmis menemään uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Pissiikö housuunsakkin luokassa?
Ja sitten ihmetellään kun lapset käyttäytyy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
13-vuotiaan pitäisi kyllä jo tunnistaa huono olo ja ehtiä vessaan.
Mä olen aikuinen enkä aina ehdi vessaan oksennustaudissa.
Lapsesi olisi pitänyt sanoa, että arvatkaa, kenen reppuun oksennan seuraavalla kerralla?😈
Rikosilmoitus, tuo on yksityiselämää koskevan tiedon levittäminen, törkeä tekomuoto. Poliisi tutkii ja siirtää asian sossulle, kun tekijät alaikäisiä.
Lapselle riittäisi yksi välittävä aikuinen. Mistä niitä saataisiin, kun Suomessa heistä on joka puolella huutava pula? Kai se on helpompaa istua näyttöpäätteen takana kivittämässä lapsia kuin ottaa heistä koppia.