Lapsi oli oksentanut luokassa ja tuli kotiin äsken ja itkee kun näytti snäppejä mitä kaverit olivat laittaneet
Kommentit (67)
Mua kuvattiin yks päivä bussissa.
Teinilauma tyttöjä ja poikia.
Kun huomasin niin alkoivat nauraa ja poistuivat juosten kun auto pysähtyi.
Ihan kamalaksi on tosiaan mennyt nuorison käytös.
Eikö kotona kenelläkään aikuisella ole aikaa opettas nuorille mikä on oikein ja väärin?
Taitaa olla omat juoksut tärkeämpiä ja vanhemmilla kännykät myös aina kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kotona kenelläkään aikuisella ole aikaa opettas nuorille mikä on oikein ja väärin?
Kuvata saa. Jos et sitä kestä, pysy poissa julkisilta paikoilta.
Siis oikeesti, saunan taa nää nykyajan kakarat. Ja vanhemmat kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla omat juoksut tärkeämpiä ja vanhemmilla kännykät myös aina kädessä.Kuvata saa. Jos et sitä kestä, pysy poissa julkisilta paikoilta.
Näinkö sen pitäisi sinusta todella mennä? Kaikki erilaiset ja rujot ihmiset pysykööt kodeissansa.
Valitettavasti poliisin resurssit menee hukkaan tälläisissä. Oman lapsen kiusaaminen loppui, kun sanoin, että teen jokaisesta tapahtumasta rikosilmoituksen. Se onneksi riitti. Tuossa tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ap katosi?
Jos luit aloituksen niin ymmärsit että lapseni on sairas. Häntä hoitamaan katosin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuvaajille karkoitus, kuvaajien koko perheille karkoitus. Kansalaisuuksien riisuminen ja karkoitus.
Ooh, voiko minua kiusanneet Jaakon ja Joelinkin karkottaa maasta? Voiko?
Aikuisille voi tuosta tulla tuomio yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä. Yhteys kouluun.
Vanhemmille viestiä että näin lapsesi teki ja se ei ole ookoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö koulu ole julkinen paikka?
On mutta ei kenestäkään voi julkaista kuvaa jonka tarkoituksena on nöyryyttää kuvattua. Se on kiusaamista. Aloittaja kertoi että lapsi itki että ei siitä kuvasta hyvä mieli lapselle tullut.
Ja julkaisijat kyllä taatusti tiesivät seuraukset. Tekivät tahallaan nolatakseen, ei lapset tyhmiä ole
Eikö noita saada todellakaan kuriin.
13-vuotiaan pitäisi kyllä jo tunnistaa huono olo ja ehtiä vessaan.
Vierailija kirjoitti:
13-vuotiaan pitäisi kyllä jo tunnistaa huono olo ja ehtiä vessaan.
Lapsihan se vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmissa on havaittavissa jaksamisvajetta, he eivät ole itsekään päässet kiinni yhteiskuntaan ja huono-osaisuus on periytynyt jo ties kuinka monessa sukupolvessa. Ja nuoriso on aina ollut pilalla, puhelimet on tuonut siitä entistä karumman. Varmaan meidänkin sukupolvi olisi pelkän nauramisen sijaan myös kuvannut, jos se olisi ollut mahdollista. Ja mä ainakin myönnän olleeni ihan hirveä nuori. Eikä ollut kotioloissa kehumista, mutta onneksi yksi opettaja otti kopin ja pääsin 8 luokalla hänen valvovien silmien alle 10 luokalle pariksi kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli opettajan puolesta, kun saa olla kännykät tunnilla. Siitä vaan työelämään räpläämään omaa puhelinta, eikä tehdä töitä. No mut tukien varaan on hyvä perustaa elämä. Eihän tuleva sukupolvi töitä saa. Me eläkkeelle siirtyvät saadaan jatkaa. Jee.
Ja ikärasismi työelämässä sen kun pahenee. Yli 40-vuotiaat eivät kelpaa enää mihinkään.
Olen edelleen kiinnostunut snäppien kuvista. Ap vain huudattaa. Jos olisi tosi kysymyksessä, niin juttu olisi pitkä, trollit vastaavat parilla sanalla.
Tervetuloa vain uuteen uljaaseen maailmaan, ei siihen tosiaankaan mitään ryssssiä tarvita, että asiat ovat kuten tuossa kirjoitettiin. Jokainen on potentiaalinen internetmeemi astuessaan ulos asunnostaan.