INFP nainen. Millainen hän usein on?
Olen tapaillut hetken aikaa tuollaista naista. Häntä on todella vaikea lukea, ei puhu omista asioistaan paljoakaan. Muuttuuko koskaan? Itse olen järjellä käyvä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kaikki noille kirjainyhdistelmille jotain painoa antavat on vähän yksinkertaisia.
Ne antavat paljonkin viitteitä toisen persoonallisuudesta. Eivät kaikkea, mutta auttavat.
En itse oikein usko tuohon, mutta olen testissä saanut INFP.
Itse olen todella tunteellinen, haaveilen paljon, puhun asioistani vain läheisimmilleni ja muita sen sijaan kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kaikki noille kirjainyhdistelmille jotain painoa antavat on vähän yksinkertaisia.
Ne antavat paljonkin viitteitä toisen persoonallisuudesta. Eivät kaikkea, mutta auttavat.
Voi olla, mutta kaikki ihmiset eivät ole hyviä arvoimaan itseään realistisesti joten mainostavat itseään väärillä kirjaimilla. :D
Moni vastaa noihin millaisena HALUAA itsensä nähdä eikä millainen OIKEASTI onkaan.
Joten ei noille voi antaa oikein painoarvoa
Monella epävakaalla naisella tuo tulos. Tunteella käyviä, mielialat vaihtuu, vaikeaa nähdä asioita kuten ne ovat. Elelevät mielikuvitusmaailmoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta kaikki ihmiset eivät ole hyviä arvoimaan itseään realistisesti joten mainostavat itseään väärillä kirjaimilla. :D
Moni vastaa noihin millaisena HALUAA itsensä nähdä eikä millainen OIKEASTI onkaan.
Joten ei noille voi antaa oikein painoarvoa
Itse tein tuon kumppanille hänen kanssa. Olen ammatiltani psykiatri. Nykyisin sairauseläkkeellä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Monella epävakaalla naisella tuo tulos. Tunteella käyviä, mielialat vaihtuu, vaikeaa nähdä asioita kuten ne ovat. Elelevät mielikuvitusmaailmoissa.
:D joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Olisin aina mieluummin tunteva, kuin realistinen, unelmointia kyvytön ihminen.
Kuulostaa naurettavalta amerikkalaisuudelta määritellä luonteita tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin aina mieluummin tunteva, kuin realistinen, unelmointia kyvytön ihminen.
Unelmointiin*
Mä oon INFJ. En mäkään avaudu omista asioista niin helposti. Luottamuksen edetessä sitten alan tarinoimaan enemmän henkilökohtaisempia asioita. Mut ei sen "muurin" yli kovin helpolla pääse. Ennemmin tutkailen jonkin aikaa onko toinen sen arvoinen. Arvostan sitä että on vähemmän oikeasti merkityksellisiä ihmissuhteita kuin läjäpäin sellaisia hyvänpäiväntuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten ei noille voi antaa oikein painoarvoaItse tein tuon kumppanille hänen kanssa. Olen ammatiltani psykiatri. Nykyisin sairauseläkkeellä. Eri
Noh, harva pääsee tekemään testiä psykiatrin avustuksella!
Tunteellisia, herkkiä, omalaatuisia oman tien kulkijoita. Ailahtelevaisia juuri sen takia kun tunteet vaihtuvat lennosta toiseen. Hyvin luovia ja taiteellisesti ja musikaalisesti lahjakkaita.
Vierailija kirjoitti:
En itse oikein usko tuohon, mutta olen testissä saanut INFP.
Itse olen todella tunteellinen, haaveilen paljon, puhun asioistani vain läheisimmilleni ja muita sen sijaan kuuntelen.
Saan aina tulokseksi INFP ja olen samanlainen.
Mietiskelen asioita paljon ja havainnoin paljon asioita muista ihmisistä. Se on tavallaan se miten suojeen sitä että olen todella tunteellinen, minun täytyy voida luottaa ihmisiin jotka päästän lähelleni.
Jos intuitioni ns hälyttää että henkilö ei ole luotettava, saatan katsella tilannetta jonkun aikaa, mutta yleensä sitten esim päätän tapailun. Juuri pari päivää sitten miehen lopullinen rekatio paljasti, että suhteen päättäminen oli oikea ratkaisu. Vaikka mikään tätä ennen ei ollut kovin selkeä merkki, muu kuin oma tunteeni.
Saatan puhua asioista avoimestikin, esim psykologiasta, mutta olla silti etäinen.
Minuakin on infp-tyyppinä kuvailtu sulkeutuneeksi. Haluaisin puhua asioistani, mutta tuntuu että ihmisiin ei voi luottaa, eikä ketään muutenkaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tunteellisia, herkkiä, omalaatuisia oman tien kulkijoita. Ailahtelevaisia juuri sen takia kun tunteet vaihtuvat lennosta toiseen. Hyvin luovia ja taiteellisesti ja musikaalisesti lahjakkaita.
Minulla on elämässäni ystäviä jotka olen tuntenut 20 vuotta, parisuhde 20 vuotta...
Koen olevani hyvin herkkä, eli en ketä tahansa voi lähelleni päästää, enkä muutenkaan pidä ihmisiä kertakäyttöisinä tai korvattavina.
Eli toki joskus sillä tavalla ailahteleva, että poistan ihmisiä joihin ei voi luottaa.
https://www.16personalities.com/infp-personality
Olen itse tuommoinen. Olen vähän sellainen luonnonlapsi. Olen empaattinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen, mutta avaudun kunnolla vain niille todella läheisille ihmiselle. Kumppanini täytyy olla erittäin hyvä keskustelemaan ja seikkailunhaluinen.
Sisäänpäinkääntynyt kontrollifriikki. Helposti kasvaa irti todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.16personalities.com/infp-personality
Olen itse tuommoinen. Olen vähän sellainen luonnonlapsi. Olen empaattinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen, mutta avaudun kunnolla vain niille todella läheisille ihmiselle. Kumppanini täytyy olla erittäin hyvä keskustelemaan ja seikkailunhaluinen.
Minustakin tämä on hyvä kuvaus.
- aiempi
Vierailija kirjoitti:
Sisäänpäinkääntynyt kontrollifriikki. Helposti kasvaa irti todellisuudesta.
Kontrollifriikin motiivi on aivan erilainen ja käytös myös.
Kontrollifriikkiys ei perustuntu ollenkaan tunteisiin, vaan puhtaasti asioiden kontrollointiin eri suuntiin.
Kun INFP taas päästää lähinnä irti asioista jotka polttaa, koska tunteiden puolesta asia tuntuu niin epämukavalta. Mikään muu kontrollointi ei ole ollenkaanhänelle tyypillistä.