Pitää hengailla koko päivä ulkona
Tai ainakin kodin ulkopuolella. Minne menisin? Rahaa ei ole hirveästi liikaa niin kahvilat poissuljettu, eväät ja kahvitermos mukana. Kaupungin palvelut löytyy lähistöltä.
Kommentit (15)
Minä menisin kirjastoon ja esim. johonkin puistoon sitten lukemaan lainaamiani kirjoja jos olisi samanlainen lämmin sää ( joskin pilvinen) mikä meillä on.
Ja voisin käydä jossain museossa, jos olisi ilmaiseksi saatavilla, en siitä maksaisi jos rahasta olisi tiukkaa
Vierailija kirjoitti:
Minä menisin kirjastoon ja esim. johonkin puistoon sitten lukemaan lainaamiani kirjoja jos olisi samanlainen lämmin sää ( joskin pilvinen) mikä meillä on.
Ja voisin käydä jossain museossa, jos olisi ilmaiseksi saatavilla, en siitä maksaisi jos rahasta olisi tiukkaa
Olitkin laittanut samaan aikaan, kun kirjoitin, että on huono sää. Sitten lukisin varmaan kirjastossa ja ehkä maksaisin jostain halvasta museosta, mutta yleensä niitäkin aina löytyy myös ilmaisina.
Vierailija kirjoitti:
Mene hautausmaakävelylle.
Totta, tämä on myös mukavaa puuhaa, miten tämän unohdin. Varsinkin vanhat hautausmaat ovat todella kiinnostavia.
2
Pysyttele siellä, missä juuri nyt olet. Sieltä on näköjään mukava vauvapalstailla.
Vierailija kirjoitti:
Pysyttele siellä, missä juuri nyt olet. Sieltä on näköjään mukava vauvapalstailla.
Istun puistossa sateensuojassa. Voin pysytellä vähän aikaa, mutta pian tulee kylmä paikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla poissa kotoa?
Vuokraisäntä remppaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalle
Ei ole
Olen kävellyt koko päivän. Söin lounasta puistossa. Vielä pari tuntia pitäisi jaksaa.
Sadekuuroja luvassa ja ulkona on märkää. Ap