Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojalla nuha ja kurkku kipeä. Ei halua mennä kouluun.

Vierailija
12.09.2023 |

Valittaa että on kipeä olo, mutta ei ole kuumetta. Annoin pitkin hampain hänen jäädä nukkumaan...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen sun pojan kipeä olo on? Miten hän sitä kuvailee?

Sanoi että päähän sattuu ja kurkku on kipeä ja hänellä on kylmä. No illalla tosiaan näkee onko mikä vointi että halusiko vain jäädä tänään kotiin vai onko kipeä.

Ihana asenne sulla, ei mitään luottoa omaan lapseen. Toivottavasti saat saman kohtelun esihenkilöltäsi, kun tauti tarttuu sinuun.

Tunnen oman lapseni hyvin. Ehkä on muutama juttu miksi on vaikea luottaa.

Vierailija
22/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen heinäkuussa. Piloillani testasin ja oli korona. Kuumetta ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuhassakaan kouluun, kiitos.

Vierailija
24/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on nyt liikkeellä. Pidä lapsi kotona ettei tartuta tautia eteenpäin ja anna lapsen levätä.

Vierailija
25/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli itellä ja kumppanilla yskää, nuhaa, kurkkukipua ja lihaskolutusta muttei kuumetta. Meidät molemmat oireet veti sen verran vetämättömäks, että podettiin päivä (eri päivät, kumppani sairastui ensin) kotona.

Vierailija
26/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuollainen heinäkuussa. Piloillani testasin ja oli korona. Kuumetta ei ollut.

Minäkin testasin, testin mukaan ei koronaa.

Vierailija
27/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso taskulampulla kurkkuun. Onhan se nyt ihan silmin nähtävissä, onko se kurkku oikeasti kipeä. Ei tartte arpoa. 

Jos on oikeasti kipeä, niin jätä kotiin kahdeksi päiväksi, virukset tarttuu pari ekaa päivää hyvin ja sen jälkeen heikosti. 

Miksi tähän tuli alapeukkuja? Olen hoitaja ja katson kyllä lasten kurkkuun kun valittavat kurkkukipua. Mikä siinä on vikana? 

Vierailija
28/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen sun pojan kipeä olo on? Miten hän sitä kuvailee?

Sanoi että päähän sattuu ja kurkku on kipeä ja hänellä on kylmä. No illalla tosiaan näkee onko mikä vointi että halusiko vain jäädä tänään kotiin vai onko kipeä.

Ihana asenne sulla, ei mitään luottoa omaan lapseen. Toivottavasti saat saman kohtelun esihenkilöltäsi, kun tauti tarttuu sinuun.

Ehkä hänellä on syynsä? Sinäkö sen sieltä näytön takaa tiedät, onko lapsi yrittänyt joskus vedättää? Ei esihenkilökään luota, jos jatkuvasti on poissaoloja maanantaisin. Siihen on ihan ohjeistus, "varhaisen puuttumisen malli", silloin epäillään alko-ongelmaa. 

Vierailija
29/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että annoit jäädä. Itselläni sama, enkä kyllä töihin kykene. Nenä tukossa ja ihan totaalisesti vetämätön olo. Päänsärkyä myös, vaikkei alkuun ollut. Kuumetta ei kuitenkaan. Nukuttaa vain, enkä todellakaan jää turhan takia pois töistä. Ikinä keksinyt tekosyitä, en kouluun enkä töihin ja olen todella harvoin sairaana.

Illalla huomaat varmasti jos poika vedätti, ei sitä pitkään jaksa näytellä. Meillä myös koko perhe käynyt tällaisen flunssan läpi nyt parin viikon sisällä.

Kommentoijalle: oletko tehnyt covid-testin? Päänsärky taitaa kuulua oireisiin. Kansainvlisissä uutisissa puhuttiin aiheesta.

Vierailija
30/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ihan samat oireet juuri päällä. Yritän tehdä himassa etäduuneja, mutta suoraan sanottuna jokaisen mailin lähettäminen pelottaa vähän, kun pää on niin jumissa, että en ole ihan varma, onko niissä mitään järkeä...

PS. En edes onnistunut tarkastusnumerosarjassa ekalla kerralla...

Vierailija
31/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi annoit jäädä kotiin. Nyt on niin ikävää flunssaa liikkeellä.

Vierailija
32/32 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastettiin pari vuotta sitten koko perhe korona vuorotellen. Minä olin ainoa jolle nousi kuume, muilla kovaa päänsärkyä ja voimakasta väsymystä/ kurkkukipu, mutta ei kuumetta.

-ohis