Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit töissä yläasteen työharjoittelussa?

Vierailija
11.09.2023 |

Itse olin toimistossa mapittamassa papereita.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiimarissa. Sekin jo kuollut ja kuopattu.

Ei ihan. Kouvolassa on tiimari, mutta ennen siellä oli kivempia tavaroita.

Vierailija
62/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa, Bingossa ja S-marketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sukkatehtaalla (joo, Suomessa oli aikoinaan valmistavaa teollisuutta. Jopa vaateteollisuutta).

- Leipomossa. Pesin takapihalla muovilaatikoita. Jäi mieleen lokakuun kylmyys ja kosteus. Lisäksi omat vaatteet kastuivat osittain ja oli todella hyytävän kylmä olo. Jos jotain, niin sain henkilökuntahinnalla ostaa tuotteita, jotka ei olleet myyntikelpoisia.

Vierailija
64/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodissa. Tai mikälie palvelukoti. Siistin huoneita, autoin ruokatarjoilussa (söivät itse), ulkoilutin ja laitoin esimerkiksi hiuksia. Semmoista seuralaisena oloa enemmänkin.

Vierailija
65/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimarissa. Tykkäsin erityisesti kun olin siihen aikaan kyseisen ketjun vakioasiakas.

Vierailija
66/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo edesmenneessä Seppälässä. Jonnet ei muista.

Jo edesmenneessä Tennispalatsin Anttilassa. Jonnet ei todellakaan voi muistaa.

Vierailija
67/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttorikone-Palis

Vierailija
68/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaksi viikkoa orjana suuressa puutarhamyymälässä.

Kaikki raskaat ja rasittavat hommat nakitettiin mulle.

Esim. kun kuorma-autollinen multasäkkejä jätettiin pihaan, oli mun homma kantaa ne varastoon paikoilleen. Samaan aikaan muu henkilökunta istui kahvihuoneessa ja katsoi ikkunasta mun työskentelyä.

Kun kaksi viikkoa oli täynnä, odotin edes jotain pientä palkkiota työnteostani. Mitään en saanut :D

Vierailija
69/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiinko täältä oikeasti mun viesti, jossa kerroin aivan totuudenmukaisesti, missä olin ja mitä tein?!

Vierailija
70/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu yläaste aikaan mitään työharjoittelua. Eikä olis oikein joutanutkaan, kun oli jo oma yritys aluillaan.

Vierailija
71/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olin ja olen nykyäänkin kotona. Mukavampaa hommailla kuin työssä vieraalle.

Vierailija
72/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasilla kehitysvammaisten hoitoyksikössä, ysillä Lahden radiossa. Erilaiset kokemukset, opettavaiset.

Vierailija
73/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa, kirjakaupassa ja kukkakaupassa.

Vierailija
74/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodissa minäkin. Oli mukavaa, kun ei tarvinnut osallistua siivous ja vaipanvaihtotöihin vielä. Mutta kerran jouduin vessattamaan, kun mummo päätti sinne ykskaks rynnätä.

Vierailija
75/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi - kampaamossa.

Vierailija
76/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Fazerilan kahvilassa (tai joku sellainen... Tapiolassa kuitenkin siinä Carrolssia vastapäätä, ja tää oli joskus vuonna 1988...). Sain asetella pikkuleipiä keoiksi tarjoilualustoille ja siivota pöytiä. Ja ei, ei tullut musta ravitonla-alan ammattilaista. TET-harjoittelu alkoi labrasta, jossa piti antaa kakkanäyte ettei ole salmonellaa tai muuta sellaista kivaa tarttuvaa... !!!

Vierailija
77/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä Suureläin Klinikalla Helsingissä. Hevosia hoidin ja autoin eläinlääkäreitä, puhdistin pilttuita ja ruokin eläimiä, siivosin käytäviä.

Muistan vieläkin sen klinikalla olevan hajun/tuoksun. Olisiko ollut ne desifiointiaineiden haju sekoitettuna eläinten hajuun.

Paljon ravureita ja kilpahevosia, yksi aivan ihana Islanninhevosvarsa jota harjasin.

Vierailija
78/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellosepänliikkeessä. Jälkeenpäin on pari kertaa harmittanut, ettei tullut lähdettyä sille alalle.

Vierailija
79/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, oliko tämä sama aihe just tänään radiossa Novalla vai eilen?

Vierailija
80/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vkon eläinlääkärin mukana, kun haaveilin tuosta työstä. Menimme sitten yhteen sikalaan, jossa oli eläimet jätetty hoitamatta ja selkeä eläinsuojelurikkomus. Ei tullut minusta eläinlääkäriä. Kasvissyöjä kyllä tuli.

Toisen vkon olin kampaajalla. Se oli leppoisaa, vähän tylsää hommaa kun ei tietenkään voinut juuri muuta tehdä kuin siivoilla hyllyjä. Kaverin hiukset värjäsin ja leikkasin. Ei tullut minusta kampaajaakaan. Eli kaikkineen ihan hyvät harjoittelut joilla karsin heti kaksi alustavasti kiinnostanutta alaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan