Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit töissä yläasteen työharjoittelussa?

Vierailija
11.09.2023 |

Itse olin toimistossa mapittamassa papereita.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo edesmenneessä Seppälässä. Jonnet ei muista.

Mitä eikö Seppälää enää ole?!!

Meni konkurssiin 2017.

Vierailija
22/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa, alakoulussa, paikallislehdessä ja kirjastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikolla, ei mitään tekemistä koko aikana. Tylsää oli.

Toisena vuonna olin päiväkodissa. Opin, ettei se ole minun alani. Eli oli hyödyllinen jakso. Olin ajatellut lähteä opiskelemaan sitä alaa.

Vierailija
24/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt tapahtunut yläasteella vaan kauppakoulussa. Luokkakaverin harjoittelupaikka oli pienehkö isännöintitoimisto. Luokkakaveri ehti olla siellä yhden päivän harkassa, kun koko toimiston väki lähti "koulutusmatkalle" Puolaan. Antoivat luokkakverille avaimet käteen ja käskivät pitää pulju avoinna ja sanoa asikkaille että isännöitsijä ei ole juuri nyt paikalka!! Luokkakaveri surffaili siellä sitten netissä koko loppuviikon.

Tämä tapahtui 2000-luvun alkupuolella.

Vierailija
25/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimaministeriössä

Vierailija
26/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puusepänverstalla tekemässä ovia/ikkunoita, pienkoneliikkeessä huoltamassa moottorisahoja, taloelementtitehtaalla kasasin elementtejä

Meillä ainakin oli 3 tet jaksoa

Vierailija
27/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mitään työharjoitteluita ollut 70-luvun lopulla, mutta ikävuosina 15 - 25  tein kesäisin maatalouslomittajan hommia kotona ja sukulaisilla ja myöhemmin myös poikaystävän vanhempia lomitin

Vierailija
28/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa hinnoittelemassa ja hyllyttämässä. Sain arvioinnin ettei minusta ole alalle. No kummakos että ei minusta tullut mitään. Onhan tuo kaivellut kyllä, eikä se ujoutta ainakaan parantanut.

Minäkin sain niin huonon työtodistuksen, etten kehdannut viedä sitä kouluun. Pidin ruokatunnin aikana jalkoja toimiston pöydällä. Se varmaan aiheutti sen.

Vierailija
29/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa saman rakennuksen päädyssä. Halusin kirjastonhoitajaksi. Ja olin muuten poika.

Pärjäsin niin hyvin, että kun myöhemmin tarvittiin sairastapauksen takia sijaista, minut haettiin kesken kemian tunnin. Juuri kun oltiin tekemässä saippuaa, tuli pyyntö että jos loppupäiväksi voisin tulla.

Vierailija
30/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentän ravintolassa.  Traumat jäi. Siivosin sellaisen lasihyllyn, jossa oli erilaisia laseja yms. Sain kaapin oven kiinni ja ylin hylly rysähti alas. Tästä syyttivät minua vaikka syynä oli vääntynyt kiinnike.

Vierailija
31/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistossa mapittamasa, urheilutavaraliikkessä ja Benettonin myymälässä. Varsinkin viimeisessä näistä sain tehdä ihan oikeasti töitä ja kokemusta ja rohkeutta karttui. Sain myös uusia ystäviä.

Vierailija
32/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistöhuoltofirmassa puhaltelemassa lehtiä sellaisella puhaltimella, joka oli silloiselle 15-vuotiaalle erittäin painava, ja sitä laitetta pidettiin selässä melkein 8 tuntia. Oli paikat todella hellänä päivän päätteeksi. Meteli siinä masiinassa oli myös järjettömän kova.

Vierailija
33/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. luokan TET jakson olin koulun vahtimestarin apulaisena ja ysillä Kesoil huoltoasemalla apupoikana. Kesoililla olin lähinnä keittiön - lounaspaikan puolella, mutta jälkeenpäin ajatellen autojen huoltopuoli olisi varmasti ollut paljon mielenkiintoisempi.

Vierailija
34/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza ja alakoulu. Hyviä kokemuksia.

Vierailija
35/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo edesmenneessä Seppälässä. Jonnet ei muista.

Sama. Myyrmäen Seppälässä

Vierailija
36/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaajana lounaspaikassa.

Vierailija
37/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa. Tiskattiin, kuorittiin pottuja ja saatiinpa muistaakseni valvovan silmän alla pari kahviakin myydä. Kaljaa ei saatu myydä eikä juoda.

Vierailija
38/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä grilli- kahvilassa olin ysillä ja sain niin kovasti kehuja ja luottamusta, että olin siellä sitten töissä peräti 5 vuotta opiskelujen ohella. Kivat muistot, tykkäsin asiakaspalvelusta ja paistella hamppareita ym luukulta heittelin niitä sitten asiakkaille.

Vierailija
39/100 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa hinnoittelemassa ja hyllyttämässä. Sain arvioinnin ettei minusta ole alalle. No kummakos että ei minusta tullut mitään. Onhan tuo kaivellut kyllä, eikä se ujoutta ainakaan parantanut.

Minäkin sain niin huonon työtodistuksen, etten kehdannut viedä sitä kouluun. Pidin ruokatunnin aikana jalkoja toimiston pöydällä. Se varmaan aiheutti sen.

Minä tein kyllä kaikkeni, mutta saattoi olla kun olin siellä kemikalion puolella töissä vain ja joku papparainen tuli kysymään mistä löytyy ruokapuolelta joku niin menin ihan puihin kun en tiennyt enkä siinä oikein tiennyt mitä tehdä, ja se vastuumyyjä taisi sen havaita.

Vierailija
40/100 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintatalossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme