Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoon miehen veljen tyttöystävää!

Vierailija
01.09.2008 |

et taida tietää mitä on platoninen!

Esim. miehen ja naisen välit voivat olla täysin platoniset, eli mukana ei ole mitään seksuaalista! Tuskin tätä tarkoitit puhuessasi suhteestasi miehesi veljen tyttöystävään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo. Nostan aihetta silti ja kyselen muiden mielipiteitä...

Miten sitten selittäisin tyttöystävän käyttäytymistä minua ja miestäni kohtaan.. Hmm.. Hän ei edes vaivaudu tutustumaan meihin! Jos olemme samassa paikassa, hän ei kysy mitään, ei tee tarkentavia kysymyksiä että "aijaa? Hienoa" Jos jotain sanoo, niin lähinnä puolittain vittuillen.

Vituttaa tommonen.

Mikä avuksi?

Vierailija
2/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on luonnollista, että miehesi veli vetäytyy vähän suhteessa veljeensä ja tämän perheeseen kun on löytänyt (ilmeisesti) uuden tyttöystävän. Heillä on varmaan menossa vielä kuherrusvaihe, joten minusta ei ole mikään ihme, että miehesi ja hänen veljensä yhteydenpito jää vähemmälle. Antakaa aikuisen ihmisen elää omaa elämäänsä. Sinulla ei ole mitään perusteita olla mustasukkainen miehesi veljen tyttöystävälle. Sinä olet naimisissa miehesi kanssa ja miehen veli tekee omat ratkaisunsa.

Miten paljon itse olet yrittänyt tutustua tähän tyttöystävään? Oletko varma, että hän ilkeilee/vittuilee todella vai tulkitsetko hänen sanomisensa vain niin. Minusta nimittäin tuntuu, että olet jäänyt niin solmuun tuon inhoamisen kanssa, että näet kaikki tämän tyttöystävän tekemiset sinua vastaan suunnatuksi esim. "anopin liiveihin uimisen". Ehkä hän todella yrittää nähdä vaivaa tutustuakseen anoppiin ja jos hän tykkää ja osaa leipoa niin miksi se olisi kiellettyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen veljen tyttöystävä on kans ihan eri planeetalta ku muut koko suvussa. On kiinnostunut lähinnä bailaamisesta, mikä sinänsä ihmetyttää, kun miehen veli taas ei oo. Eipä tuu hirveesti oltua tekemisissä miehen veljenkään kans enää, tyttöystäväänsä nähdään max 1krt kuussa. Veli kävi meillä ennen harva se päivä, nyt ehkä joka toinen viikko, jos silloinkaan. Onhan se harmi, mutta kuitenkin miehen veljen oma valinta.

(siis ei ihmetytä sinänsä se, että joku on kiinnostunmut baareissa kulkemisesta, vaan se, että miehen veli on tuommosen naisen kans lyömässä hynttyitä yhteen)

Vierailija
4/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin nyt tätäkin. Miehen veli on seurustellut tämän naisen kans 2 vuotta, eli mikään alkuhuuma ei ainakaan tässä tapauksessa oo kyseessä. Ja minusta tää tyttöystävä on ihan kiva, mutta jotenkin tuntuu, että eivät halua olla meidän kans tekemisissä, tai ainakaan mitään lähempää tuttavuutta ei halua tehdä. Ollaan todellakin ihan eri planeetoilta, mutta oon aina tykänny kaikenlaisista ihmisistä ja tullu kaikkien kans hyvin toimeen, mutta tän naisen kans ei vaan oo mitään yhteistä. Eivät kyllä ole hirveesti tekemisissä koko muunkaan suvun kans, siltikin edelleen miehen veljen oma valinta kenen kans haluaa elämänsä jakaa.

Vierailija
5/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut vittuilua osakseni tai sit mulle ei vastata kunnolla. Mä tiedän, että tunne on molemminpuolinen. Uskon tän uuden tyttöystävänkin inhoavan minua. Miksi? Jaa-a. Ehkä hän kokee mut sitten uhkana myöskin. Että mulla on paremmat välit appivanhempiin ja muihin perheenjäseniin. Ja mua taas pelottaa, että uus tyttöystävä "vie mun paikkani" vehkeilyllään. Ei hän edes osaa leipoa, siis että ei ole ennen mitään leipomuksia harrastanut vaan miehen veli ilmoittaa suureen ääneen, että "x teki tämmösen kakun, ihan elämäsnä ensimmäisen, on muuten hyvää, maistakaa ny kaikki!!" Ja tää tyttöystävä vaan paistattelee sitten huomiossa, että katsokaa ja kehukaa.

Vittuilu on lähinnä sellaista "ai sä meet töihin, olisinpa kärpäsenä katossa katsomassa miten sujuu. Se olis pakko nähdä! :D" Tuntuu aliarvioivan kaikkea mitä teen. Asuntoamme, pukeutumistani... Kerroimme lähtevämme lomamatkalle ja tyttöystävä ei kommentoinut asiaan mitenkään, jutteli vain omista jutuistaan. Minäminäminäminä-ihminen.

Argh.

Toki veli saa valita kenen kanssa seurustelee, mutta mua vituttaa asia, koska on pakko olla jonkinverran tekemisissä jokatapauksessa ja mun hermoni ei kestä sitä ihmistä.

ap

Vierailija
6/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tän uuden tyttöystävänkin inhoavan minua. Miksi? Jaa-a. Ehkä hän kokee mut sitten uhkana myöskin. Että mulla on paremmat välit appivanhempiin ja muihin perheenjäseniin. Ja mua taas pelottaa, että uus tyttöystävä "vie mun paikkani" vehkeilyllään. Ei hän edes osaa leipoa, siis että ei ole ennen mitään leipomuksia harrastanut vaan miehen veli ilmoittaa suureen ääneen, että "x teki tämmösen kakun, ihan elämäsnä ensimmäisen, on muuten hyvää, maistakaa ny kaikki!!" Ja tää tyttöystävä vaan paistattelee sitten huomiossa, että katsokaa ja kehukaa.

Vittuilu on lähinnä sellaista "ai sä meet töihin, olisinpa kärpäsenä katossa katsomassa miten sujuu. Se olis pakko nähdä! :D" Tuntuu aliarvioivan kaikkea mitä teen. Asuntoamme, pukeutumistani... Kerroimme lähtevämme lomamatkalle ja tyttöystävä ei kommentoinut asiaan mitenkään, jutteli vain omista jutuistaan. Minäminäminäminä-ihminen.

Kaikkien kanssa ei synkkaa täysin, mutta aikuisuuteen kuuluu se, että jossain määrin tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Inhoaminen on minusta lapsellista ja ehkä siksi saat vittuilut osaksesi, että tämä tyttöystävä aistii inhosi. Miksi hänkään silloin kohtelisi sinua ystävällisesti?

Vierailija
7/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä voi lähteä siitä olettamuksesta, että kaikki ympäristösi ihmiset ovat just sulle mieleisiä. Ja tosiaan, miehesi veljen valinnat eivät todellakaan ole sinun asiasi.

Siis varmaan se onkin ärsyttävä nainen, ja sen veemäiset kommentit nyt kertovat sanojasta itsestään vaan aika paljon, ei muuta. Mutta sähän siis kuulostat ihan lapsellisen mustasukkaiselta, esim. niistä leipomuksista. Anna sen olla, ja keskity muihin mielestäsi mukavampiin ihmisiin. Hyvät käytöstavat ja kohtelias käytös kuitenkin puolin toisin on aika oleellista, jotta aikuismainen kanssakäyminen on mukavaa.

Ehkä sä jotenkin oletat, että siitä pitäisi tulla sulle jokun uusi paras kaveri, ja sehän nyt on aika hölmö olettamus.

Vierailija
8/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä mun mieheni veljen vaimon ajatusmaailmaa, mutta ei mun tarviikaan. Kunhan tullaan toimeen, kun nähdään. Myönnän, mies ja sen veli ei ole ikinä olleet paita ja peppu, mutta aikuiset ihmiset valitsee itse omat kumppaninsa, eikä siinä ole muilla nokan koputtamista. Aina ihmiset ei valitse kumppania kauhean fiksusti, ja ollaan mekin mietitty, että kuinkahan onnellisia veli vaimonsa kanssa on, mutta minkä sille oikeasti mahtaa?

Musta kuulostaa myöskin siltä, että tulkitset ap kaikki kälyn tekemiset pahimmalla mahdollisella tavalla vain koska et ole samalla aaltopituudella hänen kanssaan. Kuulostaa aika epäuskottavalta, että käly käyttäisi energiaansa sulle vittuilemiseen ja anopin suosioon luikerteluun tuossa mittakaavassa. :) Ja sitäpaitsi, mitä vikaa anopin suosion tavoittelussa sitten on? Ehkä käly vaan haluaa olla hyvissä väleissä anopin kanssa, ja se nyt ei ole mikään rikos, ennenmminkin suotavaa käytöstä...

Vierailija
9/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan täysin. Eikö sinua hävetä olla tuollainen??

Vierailija
10/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä pelkään, etten kelpaakaan enää. Ei kai sille sitten mitään voi. Lapsellista, myönnetään. Tuntuu silti niin pahalta. Yleensä tulen kaikkien kanssa toimeen, tää ihminen on poikkeus.

ap

Vierailija
11/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa kyllä todella lapselliselta sen naisen käytös ja luulenpa, että miehesi velikin sen huomaa jonkin ajan päästä. Eli siihen asti yritä hillitä itseäsi ja puratte vaikka miehen kanssa kaksistaan asiaa ja mitäs mieltä muuten miehesi on siitä naisesta?

Mua ainakin surettaa, kun mun miehen veli ja tämän puoliso eivät halua olla meidän kanssa juurikaan tekemisissä, lähinnä lapsien vuoksi siis surettaa.. (emme siis tiedä syytä, ovat vissiin vain niin kateellisia meidän elämälle..)

Tsemppiä sulle! :)

Vierailija
12/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka noin ilkeästi esimerkiksi leipomisistani ajattelee. Ja TIETENKIN miehen veljelle tämä nainen on tärkeämpi kuin sinä, ja TOTTAKAI tämä nainen haluaa miellyttää tulevaa anoppiaan.

Koko maailma ei pyöri sinun ympärilläsi, eikä sinun suhteesi anoppisi kanssa liity mitenkään tähän toiseen miniään.

Vierailija
13/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen kiittänyt leipomuksista ja sanonut, että hyvää oli. Ihan kohteliaisuuttani. Koskaan en ole vittuillut. Joskus olen sanonut jämäkämmin, jos hän on vittuillut, osoittaakseni sen, että mulle on turha alkaa vittuilemaan, etten hyväksy sitä..

Oma mieheni ei myöskään pidä tyttöystävästä. On samaa mieltä kuin minä, että on pinnallinen ja rasittava. Toimeen yritämme tulla, emmekä tarkoituksella ole ilkeitä. Yritimme aikamme tutustua, mutta tyttis ei juuri ole kiinnostunut meistä, sivuuttaa asiamme ja jatkaa puhumista itsestään/muodista/ulkonäöstä.

Mieskin epäili, että eiköhän veli joskus huomaa, ettei ihan käy yksiin tuo heidän maailmansa tyttöystävän kanssa. Nyt on tosiaan vielä kuherrusvaihe menossa. Kunhan suhde arkipäiväistyy ja muuttavat yhteen, niin voi olla etteivät jaksa katsella enää toisiaan.

ap

Vierailija
14/14 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla jonkinverran tietty tekemisissä, mutten silti voi sietää. Jotenkin se ihminen on vaan niin hirveän pinnallinen ja muistaa aina vittuilla mulle joka käänteessä. Miehen ja veljensä välit ovat kärsineet kun veljen aika menee vaan tän uude tyttöystävän kanssa nyhväilyyn. Yhteiset sopimukset eivät pidä. Miehen veli vaan tosiaan nysvää sohvan nurkassa ja katselee leffoja..

Oma mies on tietty murheissaan kun välit on niin "huonot". Ennen olivat kuin paita ja perse. Ja sit mies purkaa tätä turhautumistaan välillä minuun kun on paha mieli veljen ja hänen väleistään.

Tää uus tyttöystävä tuntuu jotenkin uhkaavalta. Tullut meidän kaikkien väliin jotenkin. Olen jollain tapaa varmaan mustasukkainen, että hän vie veljen ja saa miehen ja veljen välit lopullisesti katki. Mulle hän on joko ilkeä tai platoninen. Hänessä ei ole minkäänlaista herttaisuutta tai empatiaa... Inhoan myös sitä, että hän käy veljen kanssa usein anoppilassa ja "ui" anopin liiveihin tekemällä jotain kakkuja ja leipomuksia miellyttääkseen anoppia. Yhteisissä bileissä hän aina suureen ääneen ilmoittaa esim. synttäreistään ja vie huomion...

Olen ehkä lapsellinen, mutta VITUTTAA!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi