Kyllä se nyt on myönnettävä että kesä alkaa olla taputeltu
Ja ihan turha tapanne mukaan tulla vikisemään että vielä on kesää jäljellä. EI OLE ja sillä sipuli.
Kommentit (23)
Onko sillä jotain konkreettista merkitystä, onko nyt kesä vai syksy?
Itse olen edelleen kesälomalla ja minusta keli on siihen oikein mainio; ulkona jaksaa olla ja liikkua, sekä uimavedet edelleen lämpimät.
Niin, tänäänkin oli vain 27,5 astetta lämmintä.
Tänään oli pakko olla varjossa, kun auringossa ei voinut olla.
Ihanaa kun syksy alkaa! Tykkään kesästäkin, mutta alkusyksy on jotenkin ihanaa aikaa.
Tänään oli vuoden viimeinen hellepäivä.
Äläs vielä. Nyt on myrskyn matalapaine. Huhhuh. Josko tulee vielä korkeapaine.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolle luvassa hellettä ja koko syyskuulle poikkeuksellisen lämmintä.
Kesä meni jo ja enää helteinen syksy edessä. Toivottavasti talvikin olisi lämmin.
Vierailija kirjoitti:
ilmiannettu samantie
Miksi? Miksi idiootti ei saisi tänne tehdä aloituksia? Kyllä olet herkkä hipiäinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä jotain konkreettista merkitystä, onko nyt kesä vai syksy?
Itse olen edelleen kesälomalla ja minusta keli on siihen oikein mainio; ulkona jaksaa olla ja liikkua, sekä uimavedet edelleen lämpimät.
Aivan oikein, Minulla alkaa kesäloma kahden viikon perästä. Kokemuksesta olen huomannut, että syys-lokakuu on parasta lomasesonkia, varsinkin jos haluaa reissata vähän Euroopassa.
Olimma tänään frendin kanssa terassilla. 10 min päästä pois lähdöstä alkoi syyssade. Kiitos kesäterassi ja kesä (jonka olin 99,9% töissä).
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun syksy alkaa! Tykkään kesästäkin, mutta alkusyksy on jotenkin ihanaa aikaa.
En haluaisi olla ankeuttaja, mutta en usko että syksyn ystäviä hellitään tänäkään vuonna. Lämpöä riittää vielä monta viikkoa ja sitten tulee talvi. Viikossa. Näin se meni viime vuonnakin. Vappuna sitten viikossa sulaa lumet ja alkaa suoraan kesä. Meillä ei ole enää kevättä eikä syksyä.
Ei käy. Mulla alkaa vasta huomenna kesäloma. Sortsit jalassa tänään kauppaan. Lähden kiertämän Tren teatterikesää, Huvilaviikkoja, Fiskarssiin, kiertelen Stadin saaret ja Tallinnaan. Sortseissa saatana vaikka väkisin. Aion mennä myös yksinään juomaan keskellä viikkoa pussikaljaa - ängen johonkin nuorisoporukkaan väkisin. Kesä jatkuu vielä - I want to Believe!
Vierailija kirjoitti:
Ei käy. Mulla alkaa vasta huomenna kesäloma. Sortsit jalassa tänään kauppaan. Lähden kiertämän Tren teatterikesää, Huvilaviikkoja, Fiskarssiin, kiertelen Stadin saaret ja Tallinnaan. Sortseissa saatana vaikka väkisin. Aion mennä myös yksinään juomaan keskellä viikkoa pussikaljaa - ängen johonkin nuorisoporukkaan väkisin. Kesä jatkuu vielä - I want to Believe!
Hyvää kesälomaa ja hyviä ilmoja.😃
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä lisää tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla ankeuttaja, mutta en usko että syksyn ystäviä hellitään tänäkään vuonna. Lämpöä riittää vielä monta viikkoa ja sitten tulee talvi. Viikossa. Näin se meni viime vuonnakin. Vappuna sitten viikossa sulaa lumet ja alkaa suoraan kesä. Meillä ei ole enää kevättä eikä syksyä.
Paitsi ensi vuonna saattaa taas olla. Vanhan sanonnankin mukaan vuodet ei ole veljiä keskenään.
No sähän oot taputellut sitä jo juhannuksesta asti, että etköhän sä pikkuhiljaa ala olla valmis.