Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö hallitusta pelota millaiseen kaaokseen yhteiskunta ajautuu, jos asumistuki yhtäkkiä lakkautetaan?

Vierailija
11.09.2023 |

Enkä edes itse saa asumistukea, mutta vähän mietityttää mahdollinen yhteiskuntarauhan menetys, kun asumistuet yhtäkkiä häviää.

Kommentit (263)

Vierailija
101/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taasapvassariitkee kirjoitti:

Asumiestuen saajia pistetään töihin niin niiden ei tarvi edes hakea asumistukea.

Mieti miks et saa asumitukea? no koska oot työelämässä. 

Työttömät hakevat 4 työpaikkaa kuukaudessa vähintään ja ne merkitään pankkitunnuksilla työkkärin sivuille.

Vierailija
102/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt mitä kaikkia vaikutuksia näilläkin leikkauksilla on ja kuinka moneen ihmiseen. 

Mitä on Petteri & co ajatellut sanoa viimeisellä tuomiolla, kun joka ikinen teko, kaikkine seurauksineen käydään läpi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaista avustajaa ei varmaan saa enää Helsingissä. Avustajat muuttavat muualle Suomeen.

Vierailija
104/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaista avustajaa ei varmaan saa enää Helsingissä. Avustajat muuttavat muualle Suomeen.

Jos tarvitset henkilökohtaista avustajaa niin muutat vaan sitten Kuopioon, Mikkeliin jne.

Vierailija
105/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämönen pikkujuttu saa suomalaista työtöntä barikaadeille, kuhan vinkuu.

Vierailija
106/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen lain mukaan jokainen saa valita asuinkaupunkinsa eli pienipalkkaiset siivoojat, myyjät, henkilökohtaiset avustajat voivat muuttaa Helsingistä pois. Helsinki on sitten vain ilman niitä.

Vierailija
107/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjillä katsotaan jatkossa lisäksi kaikki tulot, ei pelkkiä yel-tuloja.

Ja omistusasuntoon ei saa enää asumistukea.

Nuo leikkaukset lähtee yrityksiltä, kun ihmiset vähentää ne parturi käynneistä, ravintoloista, kahviloista jne.

Vierailija
108/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo leikkaukset lähtee yrityksiltä, kun ihmiset vähentää ne parturi käynneistä, ravintoloista, kahviloista jne.

Naiset ei ota enää kestovärejä eikä permanentti kiharoita.

Mutta se on parturin ongelma millä asumisensa maksaa.

Vierailija
109/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen lain mukaan jokainen saa valita asuinkaupunkinsa eli pienipalkkaiset siivoojat, myyjät, henkilökohtaiset avustajat voivat muuttaa Helsingistä pois. Helsinki on sitten vain ilman niitä.

Suomen lain mukaan jokainen saa valita ammattialansa. Ei ole pakko olla poliitikko, valtion virkamies tai avustaja.

Vierailija
110/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla puoliso leikkaa hiukset ja laitan ne kiinni ponnarille, letille tai nutturalle.

Olen nyt töissä, mutta pistän rahat säästöön työttömyysaikaan, koska ansiosidonnaista leikataan.

Vierailija
111/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla puoliso leikkaa hiukset ja laitan ne kiinni ponnarille, letille tai nutturalle.

Olen nyt töissä, mutta pistän rahat säästöön työttömyysaikaan, koska ansiosidonnaista leikataan.

Palkkatukitöistäkään ei kerry enää ansiosidonnaista eli rahat on säästettävä aina työttömyysaikaan.

Eli hiukset leikataan itse, eväät töihin, termosmukiin kahvia kaupungille mukaan, vaatteet kirpparilta.

Suomi nousuun

60 000 ihmistä kuolee vuodessa eli asiakkaat vähenevät sitäkin kautta.

Vierailija
112/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuilla ja sosiaalietuuksilla olevat asuvat kaksioissa ja aina liian suurissa asunnoissa. Työssäkäyvät ja itse maksavat asuvat sitten yksiöissä ja pienissä neliöissä. Omakotiasujat maksavat kiinteistöveroa ja Hitas asujat tonttivuokraa. Ei sitä rahaa kyllä juuri jää niillekään, jotka itse maksaa asumisensa, varsinkaan nippa nappa keskituloisille, jotka ei saa etuuksia. Asumistukia pitäisi maksaa eniten työssä käyville pienituloisille, eläkeläisille ja opiskelijoille. Kokonaan etuuksilla eläville taas vähemmän, etteivät asu liian suurissa asunnoissa ja totu liian kalliiseen elämäntapaan. Ruokaan, lääke ym. kuluihin voi sitten antaa enemmän rahaa.

Vierailija
113/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä Suomessa riehuta kuin ulkomailla. Ei siis kosketa meitä ja täällä voidaan tehdä mitä vaan kaikessa rauhassa. Köyhääkin saa potkia päähän niin paljon kuin haluaa eikä se pistä vastaan ollenkaan.

Vierailija
114/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjille on tulossa kyllä hirveät ajat, kun ihmiset ei kuluta.

Vierailija
115/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma postilaisten ja kaupan kassojen kanssa. No, tätä ilmeisesti tilattiin niin tätä nyt sitten myös saadaan. Onnea vaan kaikille tulevaan.

Vierailija
116/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta onneksi eläkkeitä on varaa maksaa 34,9 miljardia.

Vierailija
117/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni pelottaa tilanne, jos velkaantumista ja mastodonttista julkista sektoria menoineen ei saada kuriin. Edellinen hallitus 50 miljardia velkaa oli siinä tilanteessa yksinkertaisesti aivan liikaa

Vierailija
118/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumistuilla ja sosiaalietuuksilla olevat asuvat kaksioissa ja aina liian suurissa asunnoissa. Työssäkäyvät ja itse maksavat asuvat sitten yksiöissä ja pienissä neliöissä. Omakotiasujat maksavat kiinteistöveroa ja Hitas asujat tonttivuokraa. Ei sitä rahaa kyllä juuri jää niillekään, jotka itse maksaa asumisensa, varsinkaan nippa nappa keskituloisille, jotka ei saa etuuksia. Asumistukia pitäisi maksaa eniten työssä käyville pienituloisille, eläkeläisille ja opiskelijoille. Kokonaan etuuksilla eläville taas vähemmän, etteivät asu liian suurissa asunnoissa ja totu liian kalliiseen elämäntapaan. Ruokaan, lääke ym. kuluihin voi sitten antaa enemmän rahaa.

Ihan järkyttävää tekstiä. Mielestäni ihmisiä ei saa syrjiä ja tekstisi jättää taas kaikista heikoimmassa asemassa olevat sinkut heitteille, joilla ei ole sukulaisia edes apuna. Mistä tiedät minkälaisia sairauksia tai tilanteita muilla on. Ihmisiä ei saisi luokitella parempiin ja "huonompiin". Etkö itse huomaa sitä edes. Muualla Suomessa on takuulla tilaa, kaksioille ja vaikka kolmioille. Jopa pienille omakotitaloille. PK-seutu, kiinteistöverot ja ylikalliit asunnot lienee ongelmana - koko rahasysteemi joka on roomanaikainen. 

Vierailija
119/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkatukitöistäkään ei kerry enää ansiosidonnaista eli rahat on säästettävä aina työttömyysaikaan.

Eli hiukset leikataan itse, eväät töihin, termosmukiin kahvia kaupungille mukaan, vaatteet kirpparilta.

Suomi nousuun

60 000 ihmistä kuolee vuodessa eli asiakkaat vähenevät sitäkin kautta.

Saas nähdä ensi vuoden syntyvyysluvut. Veikkaan alle 40 000. Ulkomailta töihin haluavat pelkäävät rasismia ja tietysti surkeat palkatkaan eivät houkuta. Ne tulevat, jotka aikovat tienata rikollisuudesta kivat massit pesämunaksi muualle muuttamiseen.

Vierailija
120/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloissa ollaan vastuussa myös naapureiden yhtiölainoista ja vastikkeista ja jos taloyhtiö menee konkurssiin niin kaikki menettävät asuntonsa ja velka jää niille kenellä sitä on.

Vuokra-asunnoista on ylitarjonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi