Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö hallitusta pelota millaiseen kaaokseen yhteiskunta ajautuu, jos asumistuki yhtäkkiä lakkautetaan?

Vierailija
11.09.2023 |

Enkä edes itse saa asumistukea, mutta vähän mietityttää mahdollinen yhteiskuntarauhan menetys, kun asumistuet yhtäkkiä häviää.

Kommentit (263)

Vierailija
61/263 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap jossittelet? Asumistukea ei olla yhtäkkiä lakkauttamassa.

Vierailija
62/263 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä olla lakkauttamassa kuin korkeina omistusasunnoista. Tuntuuhan tuota tukea vähän turhaankiin ökyisoihin asuntoihin maksettavan.

Se poistetaan omistusasujilta ja muilta, myös opiskelijoilta, sitä leikataan reippaasti.

Muutama euro... sekö on reippaasti?

Se on sellainen juttu että joko asutte jatkossa vähän tiiviimmin tai sitten maksatte itse. 

Ei haastavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/263 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu maksaa koska ei loisia voi kadullekaan heittää.

Vierailija
64/263 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kaaos on tietysti se, että SDP:n ja vihervasemmiston kannattajat joutuvat etsimään oikeita töitä, kun enää ei riitä osa-aikainen kaffittelu jossain verovaroin rahoitetussa poliittisessa järjestössä.

Aiheutuva yhteiskunnan kaaos on sitä, kun nämä tomerasti esittelevät kylttejään Helsingissä kuinka hallitus on paha koska se estää heidän loisimisensa ja pakottaa oikeisiin töihin toki sopivat uussanat tähän keksien. Eihän yksikään vihervasuri myönnä olevansa loinen, vaikka oikein hyvin tietääkin sen. Sehän olisi *epämukavaa*.

Vierailija
65/263 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan kuolee kaduille kylmään talvisin. Kyllä täällä on pakko taata ihmisille asuminen.

Vierailija
66/263 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että hallitus ei ole oikein kärryillä tosiasioista.Monet työssäkäyvät tarvitsevat tukia koska työstä saatava palkka ei riitä tai työ on osa-aikaista.Ei siinä ole kyse loisimisesta tms...nyyt hallitus romuttaa näiden ihmisten selviytymismahdollisuuksia.

Toisaalta...kansahan nuo on tuonne äänestänyt?

Ihmisten tulisi olla aktiivisempia ja pyrkiä vaikuttamaan päätöksentekoon......oudon hiljaista on kansa siihen nähden mitä on tulossa.

Vierailija
67/263 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä olla lakkauttamassa kuin korkeina omistusasunnoista. Tuntuuhan tuota tukea vähän turhaankiin ökyisoihin asuntoihin maksettavan.

Se poistetaan omistusasujilta ja muilta, myös opiskelijoilta, sitä leikataan reippaasti.

Se on sellainen juttu että joko asutte jatkossa vähän tiiviimmin tai sitten maksatte itse. 

Ei haastavaa.

En minä saa asumistukea, mutta olen huolissani heikommassa asemassa olevien puolesta. Kyllä niistä leikataan enemmän kuin muutama euro, tutustu asiaan.

Vierailija
68/263 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja kokopäivätöissä. Asumme Hekalla Malmilla.Asumistuki poistuisi meiltä kokonaan mikä tekee 190 euron loven tuloihin. Ei tulla toimeen millään leikkauksen jälkeen.

Vierailija
69/263 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perustan blogin, jossa näytän " maailman onnellisemman maan " todellisuuden. Asun teltassa, käyn ruokajonoissa, sossun pakeilla. Näytän maailmalle totuuden maastamme.

Vierailija
70/263 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä perustan blogin, jossa näytän " maailman onnellisemman maan " todellisuuden. Asun teltassa, käyn ruokajonoissa, sossun pakeilla. Näytän maailmalle totuuden maastamme.

Olen seuraaja. 👍

Vierailija
71/263 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

me omistus asunnoissa elävät olemme kiikku kaakku mutta siltikin tämä on halvempi kuin vuokra asunto jos tuki loppuu kuka tämän ostaa ja mihin me sitten menemme tua 10000e raja tilillä on hyvin outoa kun pankit vaativat omia säästöjä. kuka viher punikki "konsulentti" on tämänkin jonkun kesselin korvaan kuiskaillut vai onko pippeliä imiessään lausunut. nyt tulee sellainen asunto massa myyntiin ettei suomessa tarvitse eikä ole järkevää rakentaa yhtään uutta seuraavaan 10vuoteen

Vierailija
72/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessahan kuolee kaduille kylmään talvisin. Kyllä täällä on pakko taata ihmisille asuminen.

Ei ole. Kaikkeen voi asettaa ehdot.

Patja lattialle alkoholistien asuntolassakin vaatii että sä olet selvinpäin. Sulle liikaa varmasti.

Vierailija
73/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki voi maksaa asumistukea, joten ei huolta. Ja muualle maahanhan sitä maksetaan niin vähän, ettei sillä oikeastaan ole merkitystä.

Vierailija
74/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jokainen ei ole onnellinen?

Ainahan voi muttaa brasseihin johonkin slummiin missä sinua rais kataan päivittäin.

Vierailija
75/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Ei mikään mellakointi kuulu suomalaiseen kansanluonteeseen.

Vierailija
76/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki voi maksaa asumistukea, joten ei huolta. Ja muualle maahanhan sitä maksetaan niin vähän, ettei sillä oikeastaan ole merkitystä.

Hekalla on 3 miljardia lainaa (ottivat demareiden innostamana) ja nyt kun korkomenot ovat hieman nousussa nousee vuokratkin.

Hups.... itkettäis jollen naurais vedet silmissä.

Vierailija
77/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin kaaos on tietysti se, että SDP:n ja vihervasemmiston kannattajat joutuvat etsimään oikeita töitä, kun enää ei riitä osa-aikainen kaffittelu jossain verovaroin rahoitetussa poliittisessa järjestössä.

Aiheutuva yhteiskunnan kaaos on sitä, kun nämä tomerasti esittelevät kylttejään Helsingissä kuinka hallitus on paha koska se estää heidän loisimisensa ja pakottaa oikeisiin töihin toki sopivat uussanat tähän keksien. Eihän yksikään vihervasuri myönnä olevansa loinen, vaikka oikein hyvin tietääkin sen. Sehän olisi *epämukavaa*.

Työtön persuhan onkin ihan toista maata.

Vierailija
78/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haastavaa.

En minä saa asumistukea, mutta olen huolissani heikommassa asemassa olevien puolesta. Kyllä niistä leikataan enemmän kuin muutama euro, tutustu asiaan.

Te kommarit levittelette nykyään niin paljon väärää tietoa hallituksen tekemisistä etten oikeasti edes vaivaudu "tutustumaan asiaan" sen jälkeen kun olette puhuneet paskaa siitä. 

Tiedän oikein hyvin ettei leikkauksia ole juurikaan tulossa ja niin tiedät sinäkin.

Vierailija
79/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yh ja kokopäivätöissä. Asumme Hekalla Malmilla.Asumistuki poistuisi meiltä kokonaan mikä tekee 190 euron loven tuloihin. Ei tulla toimeen millään leikkauksen jälkeen.

Muuta vaikka keravan suuntaan.

Vierailija
80/263 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, esim jossain asuntolassa saadaan katto pään päälle. Entä luksusyksiö jokaiselle kaupungin paraatipaikalta, kenen idea edes oli alkaa maksaa moisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi