Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos sinua ei haluta,niin

Vierailija
10.09.2023 |

antaisitko kuitenkin nuolla klitoristasi noin
niinkuin kokeilumielessä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun kinusin illalla pillua, rouvaa ei kiinnostanut, vaan luki kirjaa, mutta sitten kyllästyi minun yrityksiin ja antoi luvan nuolla pillua. Menin alakertaa, otin pöksyt pois ja levittelin aloittaakseni nuolemisen. Nuolin hetken ja alkoi lanne elämään, kirja laskeutui rinnalle ja silmät olivat menneet kiinni. Sormetkin olivat menneet pilluun ja nuoleminen jatkui kunnes ruova sai huipunsa. Minut työnettiin pois ja rouva meni nelinkontin nussittavaksi. Meni hänen taakse työntelemään sisään ja ulos. Siinä me nautiskeltiin hetken aikaa.

Joskus voi tapahtua näin, mutta harvoin jos rouva on ekaksi kietäytynyt!

Vierailija
22/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole nuolijastakin vähän ikävää jos toista ei voisi vähempää kiinnostaa?

Tämä. Saahan sitä nuolla, kunhan ei oleta, että minä jotenkin näyttelisin olevai kiinnostunut. Tiedän, että esim. juuri ennen menkkoja on ihan sama mitä tekee, ei haluta yhtään, kokeiltu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi nuolla sellaista tyyppiä joka ei tykkää siitä? Mitä siitä muka saa?

Vierailija
24/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi nuolla sellaista tyyppiä joka ei tykkää siitä? Mitä siitä muka saa?

Totta, miksi kukaan mies olisi sellaisen naisen kanssa, jonka pillua ei saa nuolla tai jos nainen ei edes halua seksiä. Moni muu haluaa molempia. 

Vierailija
25/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole nuolijastakin vähän ikävää jos toista ei voisi vähempää kiinnostaa?

Tämä. Saahan sitä nuolla, kunhan ei oleta, että minä jotenkin näyttelisin olevai kiinnostunut. Tiedän, että esim. juuri ennen menkkoja on ihan sama mitä tekee, ei haluta yhtään, kokeiltu on.[/

// Monelle jo riittävä intiimi kosketus

puolisoon on paljon ja merkityksellinen. Pelkkä

masturbointi ei sitä korvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi