Jos sinulla olisi vain 1 ruoka mitä saisit syödä kk ajan mikä se olisi?
Kommentit (30)
joku ruokaisa salaatti kermaviilikastikkeella
Tulisi jo joka reiästä ulos, jos tarttisi mitä tahansa syödä niin kauan. Ei edes lempiruokaa pystyisi 31 päivää syömään peräkkäin.
Hernekeittoa olen joskus syönyt yli kuukauden putkeen joka päivä, joten valitsen sen.
Poronkäristys muusilla ja puolukoilla
Olen syönyt kreikkalaista salaattia pihvin, broilerin tai paistetun lohen kanssa lähes päivittäin jo ties kuinka monta vuotta. Voin jatkaa tätä samaa vaikka loppu elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt kreikkalaista salaattia pihvin, broilerin tai paistetun lohen kanssa lähes päivittäin jo ties kuinka monta vuotta. Voin jatkaa tätä samaa vaikka loppu elämäni.
Joudut vielä valitsemaan syötkö salaattisi vain pihvillä, vain broilerilla vai vain lohella, koska kyseessä on kolme eri ruokaa jos käytät kaikkia kolmea proteiinia.
Itse sovellettu pyttipannu, jossa on röstiperunoita, HK:n sinistä ja paistettuja kananmunia.
Vierailija kirjoitti:
Silakkalaatikko 👴🏻🧺🐟
Miksi sun pitää tunkea tätä puppapaskaa toistenkin ketjuihin? Vituttaako tosiaan niin paljon että oma sontasi poistuu aina?
Kaurapuuroa marjoilla. Syön sitä joka aamu ison kulhollisen. Siihen voisi ehkä väsyä, jos joutuisi syömään sitä myös lounaalla, päivällisellä ja iltapalalla, mutta uskoisin pärjääväni kuukauden.
Pizza, niitä voi tehdä satoja erilaisia.