Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
paikkakunnat esille!mistä olette????
22.12.2006 |
Kommentit (18)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Enkä oo käyny Marmariksessa, enkä Turkissa, enkä moiseen ihmisoikeuksien takapajulaan ihan heti aio matkustaakaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä sitten kolmas porvoolainen :) Porvoo on muuten ihana paikka näin joulun aikaan ja on moni muukin kehunut kotikaupunkiamme kauniiksi :)
Taitaa olla Kemijärven lisäksi listan ainoa paikka, missä on valkoinen joulu. Vai?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
asumme Oulussa. Täältä en ole kyllä kotoisin ja vuosien saatossa olen asunut myös mm. Haapavedellä ja Helsingissä.:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jouluja kaikille! Täällä on vielä hitunen lunta, mutta lähtee luultavasti pois jouluksi.
Alue: Aihe vapaa
muutamat vuodet Hesassa asustanut. Väliin mahtuu about 20 muuta paikkakuntaa.