Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SERAFIINA JESSICA SOFIA vai JESSICA SANNA SOFIA?

22.12.2006 |

SUORIA KOMMENTTEJA kaipaamme nimistä. Kumpi on parempi?

Ensimmäinen nimi olisi siis kutsumanimenä. Siskon nimi on JOSEFIINA ANASTACIA.

Äänestystä pliis nopeasti, todellisen avun tarpeessa ollaan kun ei osata millään päättä noiden kahden välillä!

Shillan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JESSICA SERAFIINA SOFIA oli myös yksi vaihtoehto mutta mies ei oikein siitä tykkää. Olisko kiva? kannattaisiko mun suostutella ukko siihen vai onko jompikumpi noista parempi?

Vierailija
2/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo yhteiset Fiinat olis jotenkin liikaa. ;)

Toista nimeä vielä viilaisin, kun Anastacia on niin paljon Sanna Sofiasta poikkeava. Tai siis toisinpäin, tietenkin! Jotakin prinsessaisempaa ehdottelisin:

Jessica Sofiella

Jessica Sofianna/Sofianne

Jessica Dulcinella

Jessica Ekaterina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica Sofiella: ihana! mutta haluaisimme kolme nimeä tytölle.

Jessica Sofianna/Sofianne: en tykkää

Jessica Dulcinella: liian erikoinen

Jessica Ekaterina: ei

Vierailija
4/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikka sitten Sara-Jessica Patricia?

Vierailija
5/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaisuuksina Jessica Sanna Sofia parempi, sillä minun korvaani keskimmäinen nimi saisi olla lyhyempi kuin viimeinen. Eli Jessica Serafiina Sofia ei niin hyvin soinnu. Serafiina Jessica Sofiassa vähän sama juttu, Serafiina Sanna Sofia sopisi minusta paremmin tässäkin. Jessica-nimestä en henk.koht kauheasti välitä, pelkkä Jessi kiva kylläkin. Mutta tosiaan kuten joku jo kommentoikin Josefiina ja Serafiina-kaksikossa tuo -fiina pääte molemmissa ehkä hiukka pistää korvaan. Muttei minusta mahdotonkaan, maku-asia. Serafiina on musta tosi kiva nimi, lapsuudessa meillä oli kaverini kanssa naapurin miehen antamat lempinimet Serafiina (minä) ja Karoliina vaikkei omat nimet sinne päinkään :)

6/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica Serafiina tai Serafiina Jessica ois minusta kivoin..2pitkää nimeä jo yhdessä eikä minusta kaipaa yhtään sitä 3.nimeä, mutta jos 3.nimeä välttämättä haluatte niin Jessica Sanna Sofia sitten parempi.. muuten ehkä Serafiina veis voiton ;o)!!

Vierailija
7/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica Sanna Sofia on mielestäni parempi.

Olisikohan hieman puolueellinen mielipide, sillä kotona pyörii 10kk:n ikäinen Jessica tyttö.

Meidän Jessican kokonimi on Jessica Sara Sofia =)

Vierailija
8/10 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan ihana nimi, enkelimäisen komea.

Mutta en laittaisi Jessica Sofiaa jatkoksi, siinä on jotenkin " liikaa" paatosta tai glitteriä.

JOs siskollakin kaksi nimeä, Serafiina Sofia olisi minun ehdotukseni, tai sitten noista ehdotukista mukaellen Serafiina Sanna Sofia, jos 3 nimeä on vaatimus

Vierailija
9/10 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten Serafiina olisi nätimpi etunimi, mutta mun mielestä liian samanlainen kuin Josefiina.

Vierailija
10/10 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin siskon kanssa hurjan samanlainen. Serafiina vain on huomattavasti parempi kuin Jessica...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi