Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS kertoi sunnuntaina salaperäisestä 50-vuotiaasta miehestä, joka on liioitelluin tai valheellisin taustatiedoin liittynyt lukuisiin

Vierailija
10.09.2023 |

erilaiseen kansallista turvallisuutta tai pelastustoimea koskeviin luottamustehtäviin tai koulutuksiin.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009844603.html

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tämä ukko on nämä vuoden elänyt jos tuloja ei ole ollut? Ulkovalta ruokkinut?

Vierailija
22/24 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tämä ukko on nämä vuoden elänyt jos tuloja ei ole ollut? Ulkovalta ruokkinut?

Herraklubit maksaneet pimeänä? Naiset elättäneet? Sossusta saanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sivusta tämä, mutta kun lähtee tekemään taustaselvitystä henkilöstä, joka halutaan palkata tehtävään, mutta joka ei ole hakenut itse tehtävään ollenkaan/johon ei edes ole otettu yhteyttä eikä keskusteltu asiasta hennilön kanssa eikä edes kysytty suoraan, että oletko kiinnostunut vai etkö niin itse henkilö ei välttämättä halua siihen tehtävään (vaikka olisikin taustat kunnossa). Joten vastaus itse henkilöltä voi olla joko suora EI/kiertoilmauksin EI/ei vastausta ollenkaan/tökerö EI tai sitten ottaa työpaikan vastaan, mutta viihtyy siellä vain pienen hetkisen ja on heti lähdössä pois/ei ilmesty työpaikalle/ei tee työtehtäviä tai tekee ne huonosti/aiheuttaa sabotaasia.

Kannattaako sitten tämmöisen henkilön perässä juosta vuosikaudet ja tehdä taustaselvityksiä niin on toinen asia. Minusta tärkeää on jo etukäteen pohtia haluaako henkilö edes siihen töihin ja miksi, onko hän ilmaissut kiinnostuksensa työtehtävää kohtaan ja jos niin milloin. Jos ei niin miksi olettaa, että henkilö automaattisesti ottaa paikan vastaan? Koska on köyhä? Köyhäkin voi kieltäytyä tehtävästä. Jos on ilmaissut kiinnostuksensa tyyliin 30 vuotta sitten niin se ei välttämättä tarkoita, että enää olisi kiinnostunut.

Kaikille järjestötoimintaan jollakin tapaa osallistuville aikuisille tulee tehdä turvallisuusselvitys. Niissä pyörii muutenkin epäilyttäviä ihmisiä ja nähdään epäloogisia urapolkuja, joiden perusteella työskentelyn vaikuttimia on syytä epäillä.

Ehdottomasti samaa mieltä olen. Kannattaa tehdä myös huumetesti. Sen verran paljon on narkomaaneja liikkeellä joiden perimmänen ajatus on päästä esimerkiksi teinien pariin kiihottumaan. Suomalaisista on mielisairaita kymmenen prosenttia eli siinä mielessä joku mielentilaselvityskin voisi olla ihan hyvä tehdä. Paljon on liikkeellä sakkia joiden kuuluisi olla telkien takana.

Vierailija
24/24 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FSB maksaa palkkaa